TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Celica T-Sport 2001 selges

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #324960  av Eliaz

Vurderer å selge en meget pen Toyota Celica T-Sport 2001 modell. Lakken er så godt som ripefri, minus litt steinsprut på panseret. Dette er en utrolig morsom, rask og driftsikker bil med fullt servicehefte. Bilen ble kjøpt fra fabrikk med fullt TTE utstyr (Toyota team europe), dvs. med maks utstyr for denne bilen. Selges av Celica entusiast. Kan sees Vang i Valdres/Trondheim. Ta kontakt for flere bilder/info.

Av utstyr er:
*Limited ed. thundergrey farge
*18" TTE felger m/goodyear eagle sommerdekk 225/40, Nokian vinterdekk (begge kjørt en sesong)
*Full skinn
*Automatisk Aircondition
*Full stereo med sub (- spiller)
*Full TTE pakke med senkesett, spoiler bak, osv. (Bilen har full utstyrspakke fra fabrikk)
*Mørke bakruter
*Defa alarm
*Full defa motorvarmer og kupevarmer med fjernkontroll
*Xenon lys

Bilde

Se forøverig: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17379187
 #325101  av dca

pen...skal foreslå den for en kompis som er ute etter en Lexus IS200...men dette må da være ett godt alternativ! :)
 #325487  av Roye

Litt moro å se det gamle, orginale Celica-merket i speedometeret.
 #330570  av 94CelicaGT

først og fremst en fantastisk flott bil!

men det som gjør meg usikker er at jeg finner en corolla t-sport 2005mod til 200.000,- http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Hva er det som gjør at celica`n er såpass dyrere enn corolla`n?

mener det var en i alta som jobber på toyota som solgte sin T-sport celica til rundt 200..den så temmelig identisk ut..

jeg hadde vært veldig interessert i din om prisen hadde vært nærmere 200 enn 250.

men for all del..fantastisk bil! 8)
 #330594  av Eliaz

Hei!
Det er mulig prisen er litt høy, selv om de på Toyota ikke mener det.
Jeg er allikevel med på å diskutere pris :)

Grunnen til at denne er priset slik som den er, er TTE utstyr, skinn, DEFA, osv.
Bilen gikk forøverig igjennom NAF test uten feil :)
 #332726  av celicagt4205nord

Eliaz skrev:
Hiluxmannen skrev:Tar du innbytte i dyrere bil? Auris X 220 hk.
Desverre, blir nok en Avensis på meg :)
da kan du jo kjøpe min,men tar nok ikke celicaen din i bytte:)