TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Neon gode rÃ¥d til Oppkjøringa?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #325645  av Espen-S

Skal ha oppkjøring neste uke, å trenger noen gode råd på veien :) Prøve alt for å ikke stryke, så noen som kan gi ett par snertene tips som får deg igjenom uten problemer? :)

Takker på forhånd :D
 #325646  av mr2storbrua

Jøss, trodde du hadde lappen jeg... Når det gjelder råd til oppkjøring:
- Vær obs på vikeplikt
- Ikke kjør fortere i tettbebygde strøk/by enn at du har tid til å observere fotgjengere
- Ikke kjør for seint
- Prøv å få i gang en samtale med sensor for å roe deg ned, og kanskje for å stjele litt av oppmerksomheten til sensor

Lykke til!
 #325655  av Andreazz

Om du gjør noen småfeil, så er ikke det verdens undergang! Vær ærlig om de, å ikke prøv å ro deg bort. Innrøm de med engang, å si det som det er :wink:
 #325657  av rx300

Vær snill mot fotgjengerne, følg flyten og husk å ta på sikkerhetsbelte.. En kompis var ferdig med sin oppkjøring, og fikk beskjed om at det hadde gått greit - men han kunne dessverre ikke få lappen for han hadde glemt sikkerhetsbeltet. :lol:
 #325662  av inzane2012

rx300 skrev:Vær snill mot fotgjengerne, følg flyten og husk å ta på sikkerhetsbelte.. En kompis var ferdig med sin oppkjøring, og fikk beskjed om at det hadde gått greit - men han kunne dessverre ikke få lappen for han hadde glemt sikkerhetsbeltet. :lol:
fy faen der rimelig drøy! :shock: :lol:
 #325670  av ArildM

Griper sensor seg fast i noe på døren eller i taket kan du være 100% sikker på at han er nervøs for noe, og det er et sikkert tegn på at du er i ferd med å komme til et skummelt kryss eller at noe annet er på ferde.

Ellers er det aller aller viktigste å ta det med ro, har aldri hørt om noen som ikke har fått lappen pga at de har tatt det FOR rolig :)
 #325690  av mr2storbrua

ArildM skrev:Ellers er det aller aller viktigste å ta det med ro, har aldri hørt om noen som ikke har fått lappen pga at de har tatt det FOR rolig :)
Jeg har hørt om folk som har strøket fordi de har kjørt for seint. Og det syns jeg absolutt er gyldig stryk-grunn! Er selvfølgelig noe annet i tettbebygd strøk.
 #325691  av celicat23

Mye henging ut av vindu med høye rop til medtrafikanter hvor du proklamerer dine misstanker om deres avvikende sexualitet etterfulgt av tegngivning med hendene viser at du er en dedikert trafikant. Sånt scorer høyt.
 #325694  av Giske

celicat23 skrev:Mye henging ut av vindu med høye rop til medtrafikanter hvor du proklamerer dine misstanker om deres avvikende sexualitet etterfulgt av tegngivning med hendene viser at du er en dedikert trafikant. Sånt scorer høyt.
SÃ¥nn du fikk lappen eller? :lol:
 #325779  av celicat23

Giske skrev:
celicat23 skrev:Mye henging ut av vindu med høye rop til medtrafikanter hvor du proklamerer dine misstanker om deres avvikende sexualitet etterfulgt av tegngivning med hendene viser at du er en dedikert trafikant. Sånt scorer høyt.
Jeg dro han inn i bilen med noe motorhead på full guffe, innsmurt i baby olje med kun sykkelbukse og en trang kort topp på meg, hadde ikke vasket gutte fitta på ei uke så han kunne lukte at kaviar stjerna var klar for sint penetrering, og skrek til han over "ace of spades" at: GI MEG LAPPEN SÅ SKAL JEG SØRGE FOR AT PINNEN DIN ER BRUN HELT NED TIL ROTA.

Hvem kan vel motstå det?
 #325781  av ArildM

OT: AAARGH the pictures in my head :shock:
 #325785  av inzane2012

celicat23 skrev:
Giske skrev:
Jeg dro han inn i bilen med noe motorhead på full guffe, innsmurt i baby olje med kun sykkelbukse og en trang kort topp på meg, hadde ikke vasket gutte fitta på ei uke så han kunne lukte at kaviar stjerna var klar for sint penetrering, og skrek til han over "ace of spades" at: GI MEG LAPPEN SÅ SKAL JEG SØRGE FOR AT PINNEN DIN ER BRUN HELT NED TIL ROTA.

Hvem kan vel motstå det?

fyyyyyyyyyyyyy faen du er har en rimelig sjuk tenkemåte ;)
 #325788  av EXS

Hvem kan vel motstå det?

hey hey... team 8)

skulle tro det var min oppkjøring du beskrev her :) sett bort ifra sykkelbuksene, babyoljen-uanstendige forslaga og den personlige hygienen

ellers var min opplevelse helt lik :)

og ellers @espen

kjør proggresivt på oppkjøringen, og vis tydelig at du forstår traffikbildet.
Sist redigert av EXS den 13 mai 2009 22:51, redigert 1 gang totalt.