Har sett på noen IS300 lamper på Ebay. ser det er prat om evt modifisering. Noen tips på dette. Men det lar seg gjøre eller hva? De koster 189 USD og det er ganske så mye billigere enn orginalt, og orginalt kan jo konkluderes som SØPPEL!. Begge mine dugger nesten så man kan ha gullfisk i dem hehe. De ser ut som de orginale IS300 lampene
Stephan Lie skrev:Har sett på noen IS300 lamper på Ebay. ser det er prat om evt modifisering. Noen tips på dette. Men det lar seg gjøre eller hva? De koster 189 USD og det er ganske så mye billigere enn orginalt, og orginalt kan jo konkluderes som SØPPEL!. Begge mine dugger nesten så man kan ha gullfisk i dem hehe. De ser ut som de orginale IS300 lampenejeg har gjort dette på lexusen jeg hadde.. det må moddes litt ja, en del stål må kappes vekk og den nederste feste på bilen for lykta må kappes av og fjernes helt.. så må begge festene på selve lykta kappes bort, ca 1.5-2 cm plast må vekk så setter du på plass igjen den øverste festeskruven.. dem er skruvet fast, ikke smeltet som jeg trodde.. det nederste feste skal du ikke bry deg om for det er ubrukelig.. du må bare prøve deg frem, jeg brukte 6 timer til jeg var ferdig.. ta av frontfanger såblir det enklere, du kan også se på prosjekt tråden min der har jeg bilder.. du ser hvor jeg har kappet der, vær ops på at på venstre side der kan det være litt vanskelig og få lykta helt inn grunnet spyletanken men det går bra bare du smører deg med tålmodighet..
men den store ulempen med disse lyktene er at om en pære ryker så må du ta lykta ut for og bytte pære, det er lett og fort gjort igrunn..
dem vil dugge litt dem også men ikke i nærheten av di orginale og det forsvinner like fort som det kommer..
PS: husk og lakkere etter du har kappet stål så det ikke ruster..