TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 401graphics.com advarsel...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #326831  av Gt4WRC

Bestilte varer fra 401graphics.com 6april, men har fortsatt ikke fått varene. :evil: Har sendt mail til de, og de påstår at
de har sendt, men de har ingen form for bevis for at varen faktisk er sendt. Trodde de aller fleste pakker
som ble sendt fra usa var med trackingnummer... ?

Betalte nå ivertfall med paypal, så får igjen pengene. Uansett er det ikke å anbefale å handle der
 #326860  av FS-Styling.no

Handla fra de MASSE og alltid fått varene... spør om sporings nummer! Ikke alltid du får det på brevpost...

Fredrik
 #326893  av Gt4WRC

De hadde ikke noe tracking nummer på pakka i det hele tatt... ser på det som merkelig med tanke på at det var en forsendelse på $159.
Hvor lang tid har du/dere venta på varene herifra ? har gått strax 7 uker nå for min del
 #326897  av FS-Styling.no

Tok kun få dager til meg på alle handlene...
 #326959  av Gt4WRC

Kan jo hende at det har skjedd en glipp hos de, eller at det har blitt borte i posten,men uasett burde de rydde opp i saken.
Er jo unormalt å vente SÅ lenge.
 #326966  av inzane2012

Gt4WRC skrev:Kan jo hende at det har skjedd en glipp hos de, eller at det har blitt borte i posten,men uasett burde de rydde opp i saken.
Er jo unormalt å vente SÅ lenge.
tja, når jeg bestillte luftfilteret mitt fra bsbildeler(kan kanskje ikke sammenlignes helt) så tok vel det ca 5 måner før jeg fikk det...og baklyktene som jeg bestillte fra streetdesign tok vel godt over 2 måner, og begge dem er jo norske sider...
men vist dem som du har bestillt fra nå har rykte på seg for å vere raske og levere så tror jeg nok du får ordnet opp i det...
 #327018  av Gt4WRC

Saken løser deg uansett for min del, har skrevet til paypal om saken og om jeg ikke får varen levert innen en viss dato vil jeg få fulle beløpet refundert. Kjekt å ha
så gode betingelser som kjøper på nettet. Om 401graphics ikke leverer som de skal får de en "anmerkning" i boka, og om dette skjer gjentatte ganger med kunder vil de miste paypal godkjenninga si som fører til tap av kunder. Dette vil skjerpe alle seriøse nettfirmaer tror jeg ivertfall :)
Håper nå de får ordnet i saken på en ryddig måte
 #327022  av inzane2012

Gt4WRC skrev:Saken løser deg uansett for min del, har skrevet til paypal om saken og om jeg ikke får varen levert innen en viss dato vil jeg få fulle beløpet refundert. Kjekt å ha
så gode betingelser som kjøper på nettet. Om 401graphics ikke leverer som de skal får de en "anmerkning" i boka, og om dette skjer gjentatte ganger med kunder vil de miste paypal godkjenninga si som fører til tap av kunder. Dette vil skjerpe alle seriøse nettfirmaer tror jeg ivertfall :)
Håper nå de får ordnet i saken på en ryddig måte
Tror nok at om du sender dem den meldinga du fikk fra paypal så ordner dem nok sikkert fort opp ;)
men er jo og mulig at du har snakket med ett surre hue i den bedrifta da ;) kanskje en som har røykt litt mye han/ho ikke burde ;)
 #327198  av Gt4WRC

De har nå sendt pengene tilbake til paypal og jeg får inn på konto om et par dager (forhåpentligvis). Når jeg sender de mail er de trege til å svare, og gir MEGET lite ifo om saken... for min del virka hele måten deres å drive butikk på veldig rar i forhold til hva jeg mener er riktig.

men uansett så ser det ut som om alt går greit, får jeg pengene mine er jeg fornøyd