er forskjell på fuel cut og boostcut. er jo en simpel ordning. fra akulatoren går det en stang ned til et spjel. når man får trykk går stangen ut og skyver spjelet på andre siden av turboen dette lokker det på andre siden slik at trykket er det "samme".når man jukser med en boost controller slipper man ut trykket før det når akkulatoren. når man for høyt trykk slår spjelet seg igjen, det betyr ikke noe trykk inntil nestegang man får like høyt trykk dette føles ut som man bremser litt hardt. bilen tror du har 0.65 i trykk mens du har 1.1 men når man får fuel cut og ecuen går i nødmodus så har man en 2liter sugemotor med helt feil komp. det er som å treffe en vegg, man får en feilt blanding av bensin og luft og det går nesten ikke å kjøre bilen det rykker og napper med en gang man får trykk. da må man slette feilkode og finne feilen. fuelcut er ikke noe en skal tulle med. uten den går motoren til hell... og uten akulatorensom styrer trykket kan turboen rase og flyvende metallbiter inn i motor er en rask måte å kaste penger ut av vinduet..DERFOR IKKE KJØP BOSSTCONTROLLER TIL 1.5$ DISSE KAN RYKE OG I LØPET AV 3 SEK KAN DU GÅ FRA 1 BAR TIL 3 OG DET ER IKKE ANBEFALT gå for noe over 200 kr . ikke vits å ødlegge en turbo over 200kr...
91 mr2 turbo widebodykit med 1992-JDM 3sgte, 97 girkasse 98 drivaksler
89 corolla bruksbil