Tar med mk3 mr2en min ned til TTE i Tyskland for å få bygget TTE sitt turbokit på den om en uke. Kommer seff. til å koste flesk, men forhåpentligvis verdt det
..
Noen som har peil på turbo som kan fortelle meg om det vil være problematisk og sette på blow off ventil etter turbokonvertering, uten at dette får noen bakdeler? Har hørt at blow off kan forårsake uantent bensin e.l, hvis ecu'en regner med det ekstra trykket blow off ventilen slipper ut.
Knipser noen bilder fra konverteringen og fra TTE sitt verksted etc. Kan sikkert poste de, om det er interesse for det. Kom
gjerne med spørsmål, inspill
..

Noen som har peil på turbo som kan fortelle meg om det vil være problematisk og sette på blow off ventil etter turbokonvertering, uten at dette får noen bakdeler? Har hørt at blow off kan forårsake uantent bensin e.l, hvis ecu'en regner med det ekstra trykket blow off ventilen slipper ut.
Knipser noen bilder fra konverteringen og fra TTE sitt verksted etc. Kan sikkert poste de, om det er interesse for det. Kom
gjerne med spørsmål, inspill
