TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hva slags frontfanger er dette?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #328618  av Giske

Søker litt på nettet for tiden for å se etter ny frontfanger. Kom over denne. Noen som vet hva slags det er, og hvor jeg kan få tak i den?

http://www.autoholic.de/images/resized/ ... i-34ws.jpg

Er det den auto-r saken tro? med sånn frontgrill som er linket til under?

http://www.astina.dk/product_info.php?c ... ts_id=5210
 #328631  av Daniel HS

Jeg liker ikke den sølvfargende du har lagt opp link til. Har gått noen t18er her i Bergen med slik fanger, synes ikke det kler bilen....

Denne derimot, synes jeg er grei... :)

Bilde
 #328668  av Giske

Ja, den over var egentlig ganske fin:) men tror du dette er den samme som denne^^?

Bilde

for den så jo mye finere ut på bildet over:p
 #328685  av Daniel HS

For meg ser det ut som samme fanger.. :) Men nå er ikke jeg styling ekspert... :P
 #328728  av Giske

Daniel HS skrev:For meg ser det ut som samme fanger.. :) Men nå er ikke jeg styling ekspert... :P

Hehe, det var det da:p

For da lurer jeg kanskje på om jeg rett å slett skal bestille den auto r saken når feriepengene kommer 8)
 #328764  av Daniel HS

SÃ¥ da er den klar til VÃ¥ler? :P
 #328767  av Giske

Daniel HS skrev:SÃ¥ da er den klar til VÃ¥ler? :P
Tror ikke jeg rekker å få den ferdig til det, desverre:(
Setter ikke på ny frontfanger før jeg får lakkert hele bilen..tror det bare ser rart ut. Men kanskje like greit at den ikke blir ferdig, sånn tilfelle jeg skulle dra av banen på våler, hehe.. :lol:
 #328768  av Daniel HS

Giske skrev:
Setter ikke på ny frontfanger før jeg får lakkert hele bilen..tror det bare ser rart ut. Men kanskje like greit at den ikke blir ferdig, sånn tilfelle jeg skulle dra av banen på våler, hehe.. :lol:
Hehe... Sant nok... Jeg ødela stylingfronten på GTien jeg hadde første gang jeg var på bane så... :roll:
 #328771  av Giske

Daniel HS skrev:
Giske skrev:
Hehe... Sant nok... Jeg ødela stylingfronten på GTien jeg hadde første gang jeg var på bane så... :roll:
Såpass, ja:p Får håpe jeg slipper det! time will show 8)