jeg får fule cut nor jeg pastere litt over orginalt trykk . jeg har power fc og greddy prospec b boost kontroller. orginalt lader bilen min peak 0,8 mens pastere jeg 1kg i peak ikke i kjørbar trykk vis noen skjønner.
andre motor mods er gen 2 gti cammer letta svinghjul greddy intercooler. gen 3 1996 motor.
er det en eller annet trykkgard jeg har over sett.
har lest at jeg skal ta av motrykket på trykkregulatoren men gjør jeg det lader den ikke undre 1,1 og da får jeg fulecut heletiden. skal vel ikke få det med power fc?
har ikke lyst å levere bilen til mapping å måtte betale dem for å fikse bilen min først har noen noen tips?
andre motor mods er gen 2 gti cammer letta svinghjul greddy intercooler. gen 3 1996 motor.
er det en eller annet trykkgard jeg har over sett.
har lest at jeg skal ta av motrykket på trykkregulatoren men gjør jeg det lader den ikke undre 1,1 og da får jeg fulecut heletiden. skal vel ikke få det med power fc?
har ikke lyst å levere bilen til mapping å måtte betale dem for å fikse bilen min først har noen noen tips?
lyst på noe deilig .. lyst på noe pent .. lyst på noe som holder.. lyst på noe som folk ser alt etter.. da snakker vi toyota hehe
l love mk2`s
l love mk2`s