Har nå endelig fått trukket kabel fra kupé til bagasjerom, og koblet til APFC. Etter det jeg leste på nettet skulle commanderen slå seg på når jeg vred nøkkelen til ACC, men det skjedde ingenting. Når jeg vred til ON, slo den seg på, men kun Apexi-logoen stod der. Leste at bilen skulle svive på tomgang i 10 min, deretter skulle jeg slå på AC(satte varmeapparat på fullt), og 10 min etter det skulle jeg slå på varmen i bakruta. Dette for å stille inn tomgangen. Så da tenkte jeg at ECU'en kanskje måtte stille seg inn før jeg fikk lov til å bruke commanderen, men det skjedde ikke noe etter dette heller. Har prøvd å trykke på alle 6 knappene(bare en og en riktignok), og også holdt de inne en stund i tilfelle det var en måte å starte den på. Er dette uvanlig eller har jeg gjort noe feil?
Edit: Har også prøvd å koble direkte på APFC uten skjøtekabel, men det var samme resultat. Hvordan gikk det for dere andre når dere starta den opp første gang?
Edit: Har også prøvd å koble direkte på APFC uten skjøtekabel, men det var samme resultat. Hvordan gikk det for dere andre når dere starta den opp første gang?
- Toyota MR2 91-mod 2.0 GTi (ombygd 3.gen turbo)
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!