TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye Baklykter til Supra Mk3

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #330000  av Mk3killan

Jeg har lest litt her inne nå, og det ser jo ut til at en skal kunne bytte ut de orginale lyktene som står på min mk3 90 mod.
tenker da selfølgelig på baklyktene. Har utrolig lyst og kjøpe inn de Jspec lyktene synes disse ser ganske stillige ut.
Men er det virkelig bare bolt on ? smooke rett på ? tenker også veldig på den midt platen som jeg ser folk på ebay slenger med
vil dette egentlig gå da ? ser jo at også plassen til skilte blir jo noe helt annet også.. Noen her som har byttet over til de andre baklyktene ?

Takk for evnt svar da :) Dere er en SUPER gjeng... eller skal vi si SUPRA gjeng.....
 #330010  av Andreazz

Heisann! Jo, disse lyktene går rett på. På min 88mod måtte jeg borre nye hull til skilltlys ledningene og ettermontere innvendig åpning av bakluka. Jeg byttet også hele listverket rundt bilen, slik at det matchet den nye midtplata. De lyktene jeg fikk, hadde kun et kjørelys pr side, orginalt er det 2, alltså 4 til sammen. Da vil "taillight failure" lyset komme på, man må koble om litt på lyktetene så man for 4 lys i de nye også.
PÃ¥ din 90mod tror jeg alt bare er bolt on?
Låsen til bakluka er i annen utgave, så den orginale passer ikke, med andre ord, du vil sikkert ikke få nøkkel som passer..
Når det gjelder skillt, så drar du på BT og spør pent om å få godkjent LiteHøyt skillt :wink:
 #330024  av mr2storbrua

Andreazz skrev:Når det gjelder skillt, så drar du på BT og spør pent om å få godkjent LiteHøyt skillt :wink:
Det hjelper ikke uansett hvor pent man spør, men StortHøyt er derimot ikke noe problem...
 #330025  av TommR

Jeg fikk ikke godkjent litehøyt skilt.. måtte kjør estort.... og da er akkurat for stort til å psse rett inn. Måtte modde litt. Bolt on på 90 modellen min. :) Men fikk taillight failure da...
 #330119  av Mk3killan

Flott av dere og skrive inn svar her . takker så mye for det ja !. Merker jeg får utrolig lyst og prøve meg på det lille prosjekte der med å bytte ut de gamle baklyktene med nye ja.
 #330122  av TommR

Gjort på en lørdag med fint vær ;) hehe Bare pass på at de pakningene mellom lyktene og karroseriet er bra, hvis ikke så lekker det vann inn i bagasjen. Fikk 10 liter vann i bagasjerommet.... hehe lykke til
 #330125  av Mk3killan

Hey TommR ser du selger noen deler her , Har du fortsatt den blå reg reima du ? kunne virkelig hatt behov for en slik, Er den gammel ? og event har du det gjennomsiktige dekselet også ?
 #330242  av Mk3killan

Hei TommR fikk du PM av meg ? litt uskikker på om du faktisk fikk den ser du
 #330245  av Andreazz

mr2storbrua skrev:
Andreazz skrev:Når det gjelder skillt, så drar du på BT og spør pent om å få godkjent LiteHøyt skillt :wink:
Det hjelper ikke uansett hvor pent man spør, men StortHøyt er derimot ikke noe problem...
Jeg hadde ingen problem med å få godkjent litehøyt skilt..
 #330250  av Mk3killan

Hey Andreazz har du noen bilder av dette oppsette ditt eller ? kunne tenkt meg og sett hvordan det ble til slutt med nye lykter.
Hadde du gidda og lasta opp et bilde :) ?
 #330251  av mr2storbrua

Andreazz skrev:
mr2storbrua skrev:
Jeg hadde ingen problem med å få godkjent litehøyt skilt..
Når? Tror det kom nye regler etter nyttår...
 #330257  av Mk3killan

Se her ja ! Ser jo utrolig mye bedre ut med de jspec lyktene da. Tror nok rett og slett jeg må bestille meg et par jeg også. Hvordan ble det forresten med de røde refleks greiene som er på orginalt der bak ? de som er på den lista på en måte
Lurer litt på om det virkelig er bare og smokke jspec lyktene på. Må du ha noen andre lister på bilen ?