TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vindusheimproblem MR2 Mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #331064  av marlboro1310

Opplevde idag noe merkelig, kjenner til noen av sykdommene hva angår vindusheisene på Mk2en...men dette var noe nytt,for meg iallefall.
Skulle kjøre ned førervinduet, stoppet i halv stilling...og den ble problematisk å få opp, funker fint å kjøre passasjervinduet fra førersiden...men ikke førervinduet :?: :| Noen som har vært borti dette før??

Løsningen for min del der og da ble å "hjelpe" vinduet opp ved å dra forsiktig i det mens jeg trykka på knappen, har ikke rørt vinduet siden..er logisk nok ikke holdbart dette for min del nå som sommersesongen er i full gang. Så hadde satt pris på om noen kunne dele en erfaring eller to...
 #331066  av Mr_Storbrua

Kan vel kanskje være motoren som er sliten.. Prøv å kjør det igjen, gjerne ta ut motoren å gjøre den ortnli rein, å smøre den opp igjen.
 #331067  av marlboro1310

takk takk, skal åpne og se...så kan jeg gi tilbakemelding...
 #331083  av marlboro1310

faens drittarbeid disse dørtrekka på Mk2en...klips i alle himmelretninger, og å tro at man skal berge noen iløpet av demontering\montering er vel like optimistisk som å invitere Adolf Hitler på bløtkake 8.mai...
Smurte iallefall opp det som var av bevegelige deler der inni, og nå funker det..intil videre..

:)