TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• solgt. slett trÃ¥den.

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #332321  av mr2pondus

39_1131605165.jpg
39_1131605165.jpg (41.53 kiB) Vist 1183 ganger
Fornuft og følelser forenes ikke.
Legger derfor ut godklumpen min som vurderes solgt,dersom den rett entusiast melder seg.
Mer info kommer,eller søk rundt på forumet etter mer.
Bilen er ei perle.
Sist redigert av mr2pondus den 05 sep 2009 13:35, redigert 1 gang totalt.
 #332324  av junkern

heisann. syns denne var int. hvilken pris har du tenkt deg? km stand? eu ok? noen feil og mangler? fint om du sender svar fort. har sendt mail, mvh Junkern
 #333346  av ArildM

Om du kun annonserer her inne må du nok vente lenge. Heller ikke AutoDB var rette veien å gå for min del. Men etter å ha lagt ut på Finn.no så fikk jeg en kjøper i løpet av få dager, da gikk bilen til rett pris for min del.
 #333351  av ijb

er nok en svert liten kjøpegrupe for mr2 mk1 i denne prisklassen. her handler de nok om og treffe rett person til rett tid.
ta tiden til hjelp, så blir den nok solgt.
 #333355  av mr2pondus

ArildM skrev:Om du kun annonserer her inne må du nok vente lenge. Heller ikke AutoDB var rette veien å gå for min del. Men etter å ha lagt ut på Finn.no så fikk jeg en kjøper i løpet av få dager, da gikk bilen til rett pris for min del.
Den ligger på Finn til en pruttbar pris :wink:
Jeg er mest gira på et salg til en lidenskaplig Toyota-elsker.
(ble pappa igjen igår,ergo en smule opptatt fremover :D :D )
 #333362  av ijb

mr2pondus skrev:
ArildM skrev:Om du kun annonserer her inne må du nok vente lenge. Heller ikke AutoDB var rette veien å gå for min del. Men etter å ha lagt ut på Finn.no så fikk jeg en kjøper i løpet av få dager, da gikk bilen til rett pris for min del.
Den ligger på Finn til en pruttbar pris :wink:
Jeg er mest gira på et salg til en lidenskaplig Toyota-elsker.
(ble pappa igjen igår,ergo en smule opptatt fremover :D :D )
Gratulerer!
 #333379  av sindrejl

gratulerer.. men et godt tips, du får aldri solgt bilen til god pris før du tar SKIKKELIGE bilder.. må innrømme at jeg selv ble veldig .. "næææh" pga bildene
 #333393  av mr2pondus

Takker så mye for det :shock:
Ich weiss jah. Bildene er så som så,tatt med mobil.Endatil før bilen var ferdig.
jeg tar meg på tak å få ut noen som duger. Har de liggende.
 #334401  av mr2pondus

Nå fikk jeg et bud på 60000 for godbilen.
Burde jeg bare takke og bukke?
Jeg synes strengt tatt hun er verd endel mer. :(
Seriøs mann dette,men allikavel.
 #334403  av Zepticon

mr2pondus skrev:Nå fikk jeg et bud på 60000 for godbilen.
Burde jeg bare takke og bukke?
Jeg synes strengt tatt hun er verd endel mer. :(
Seriøs mann dette,men allikavel.
Synes det hørtes ut som et bra tilbud, det er en 21 år gammel bil;) Og MK2 er bare et lite prishakk opp=)
 #334404  av marlboro1310

Personlig så tror jeg ikke sjangsen er såå stor for at du skal få mere en 60grand for godbilen, vet at den er i skikkelig bra stand...men tilslutt stagnerer pris kontra stand innenfor en viss realisme, om du da ikke skulle treffe på en millionær som absolutt skal ha en strøken Mk1 og gir fan i pris.
Jeg ville nok solgt til den prisen ja, hvis det virkelig var BEHOV for å selge...

:wink:
 #334408  av mr2pondus

Ja det er mye sant i dette.Jeg ser hvor det havner.
Bilen MÅ ikke bort, men den bør.
Lite tid og enda mindre plass.
Takker for refleksjoner!