TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mÃ¥ ha med en ny sliter...trenger noen tips.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #333107  av sleeper

Må nesten skaffe meg en ny sliter... og da hadde det vært greit og hatt en som kunne dradd bilhenger..
SÃ¥ krav er:

bakhjul\4wd
kan dra min 1800kg
manuel
10-20k i innkjøp

vil helst ha en bil som er sånn ca ok og kjøre i det daglige, så vil helst ikek ha en stor 4wd bil.

Har tenkt litt på opel omega og bmw e34, noen som vet ha en sånn kan dra eller har noen andre tips til hva jeg burde se på?
 #333163  av ke25-toyoglide

Ikkje for å være pirkete , men viss du skal dra 1800kg, så må du ha E i sertifikatet ditt.
Viss du ikkje har E så spiller det ingen rolle hva den har lov å dra, du har ikkje lov å dra det likevel.
Og då kan du jo likegreit drite i de 1800kg. og skaffe deg en bil som har lov å dra 1500kg.
Mazda 929 1987 modell. 190 hk. 3 liter V6. manuell og Retthjulstrekk. :D
 #333164  av sleeper

ke25-toyoglide skrev:Ikkje for å være pirkete , men viss du skal dra 1800kg, så må du ha E i sertifikatet ditt.
Viss du ikkje har E så spiller det ingen rolle hva den har lov å dra, du har ikkje lov å dra det likevel.
Og då kan du jo likegreit drite i de 1800kg. og skaffe deg en bil som har lov å dra 1500kg.
Mazda 929 1987 modell. 190 hk. 3 liter V6. manuell og Retthjulstrekk. :D

har CE... :wink: