TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 MK2 T til verdens beste pris.

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #333190  av JK86

det er med ett tungt hjerte og gråtkvalt strupe jeg gjør det jeg nå gjør. jeg har blitt rævkjørt av nav og staten og ikke å reint lite heller så nå må elsklingen min gå. og den må gå fort så jeg får penga jeg trenger før detta går galt. jeg selger derfor nå min 91 mr2 turbo til spottpris. den går som den står med masse ekstra deler og motorer og den går til førstemann me 50lapper. denna prisen opg bilen vil ligge her tilsalgs frem til neste uke. er den ikke borte innen da så blir den.
 #333191  av JK86

bilder finnes på prosjekt tråden min
 #333193  av tojo

For enkelhets skyld: viewtopic.php?f=61&t=31174

Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg kjøpt den. :P Vil tro denne blir solgt fort.
 #333196  av JK86

takker. ja jeg håper den går fort til en entusiast som tar vare på den. syns jo prisen virker grei. eller?
 #333215  av Veggi

Jeg rekner med dette ikke er en original turbo eller godkjent ombygd? Er lambo dørene fra lsd? Dvs med Tûv papirer.

Virket som en tøff bil.
 #333239  av arctic_celi

Er den "ferdigstilt"? :) Sist innlegg var at du vurderte å plukke den "ned i biter og bygge den opp sånn som toyota burde gjort det til og begynne me" :)
 #333253  av JK86

bilen er montert sammen ja. fungerer helt fint og er i daglig drift. den er ikke godkjent ombygningen som alle andre. lambodørene er tatt av men har hengsler så de og 2 delemotorer følger med. samt 2 sett alufelger og masse andre snacksdeler. bilen blir solgt uten garantier og som den står nå men det burde gå bra da den er hel og fungerer veldig bra. sjekk prisen folka. detta er vel rundt regna ca 40.000 under det du må ut me for en gti. så løp og kjøp.
 #333360  av JK86

nå har en del folk vist interesse så går til første mann. lar tråden ligge ute til neste fredag. er den ikke borte innen da så går skiltene av den også setter jeg den på lager ei stønn. men best om han blir ført videre til en her inne.
 #333653  av JK86

får ikke lagt ut flere bilder da dataen har klikka litt. men bilen er verdt de 50. det følger med 2 sett alufelger og 2 motorer.
 #333660  av JK86

ja det er jo ett dårlig salgstriks da. fy på meg og beklager. har vært i bryllup i helga så ting går sakte i starten av uka serru. men pm er nå besvart etter beste evne. kan nåes på 47678586
 #333824  av JK86

da ser det ut som om bilen ble solgt. den blir nok henta på lørdag av: AP_H her inne på forumet. så da blir det en ålesundbil og jeg får penger til og drikke ihjel sorgen jeg sitter igjenn me
 #334249  av JK86

da blei den henta. desverre har det oppstått ett problem da det ikke var tenninga som var gåen men turboen som spruta olje og trenger en overhaling. veldig synd detta så jeg får vel prøve og se hva jeg kan gjøre med det. men til mitt forsvar så ble bilen solgt sinnsykt billig nettopp fordi den ble solgt som den sto med feil jeg ikke hadde sjekka for og finne ut hva det var. hva koster en ny turbo eller overhaling?