TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• salt i sÃ¥ret

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #333405  av ke25-toyoglide

Til dere som ikkje liker salting av glatte veger :lol:
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/osta ... /1.6699966
Fra spøk til alvor Er det mulig at de salter vegen om sommeren :?:
Nå er det på tide noen oppfinner en maskin som kan koste vegene.......... vent nå litt,,,,den er vel oppfunnet :?:
 #333414  av sindrejl

hva f... :shock: :shock: :shock:

om jeg hadde tatt en saltebil her i midtnorge i å salte på juli tror jeg helt ærlig det hadde blitt STORBRÅK..
 #333420  av ke25-toyoglide

Bare å følge med, er visst standard prosedyre i tuneller i hele norge.
 #333422  av sindrejl

ke25-toyoglide skrev:Bare å følge med, er visst standard prosedyre i tuneller i hele norge.
herlig :D var ikke edru nok til å klare å lese ordet tunell engang igårkveld :lol:
 #333679  av marlboro1310

ka i hælveta?
 #333695  av BT-GTI

hehe vel å gjøre det de gjør på drag baner er for dyrt,

så hva gjør vi? jo vi ekspremiterer på veien gi f#¤ i kontrollerete former på lukket område :roll: .

så foresten her om dagen de skulle legge ny asfalt og da kommer de med en sånn massiv maskin som harver asfalt langs kantene. spruter jo 10m av gårde ,så 4 biler som fikk ripet opp dørere sine uten at de merket noe pga det bråket noe inne i helvete,,,

jeg hadde lett gått til sak mot vegvesnet eller veidirektoratet ( de bestemmer over vegvesnet) og krevd erstatning for skade og for ha satt livet mitt i fare ,kan jo ikke salte på sommern. er ikke naturfag lærer men salt på parket blir glatt pga mindre friksjon ( joa har tryna pga saltbørsa gikk i gulvet) det samme skjer vel på veien hvis det ikke er noe som binder seg til salt ergo salt+asfalt=mindre friksjon burde skjønt dette serlig etter at det har skjedd ulykker tidligere. tviler på 0visjon så lenge vegvesnet saboterer seg selv.