TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Levin AE86 Selges ikke! Motor kjøpt!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #334479  av Varnes

Har kjøpt motor så bilen er ikke til salgs lenger :)

Vennligs slett denne annonsen om du har mulighet til det..
Sist redigert av Varnes den 21 aug 2009 10:58, redigert 1 gang totalt.
 #334481  av Morten

Hør med Egon på http://www.motorimport.dk ang motor. Tipper det er billigere enn du tror for en byttemotor :wink:
 #334486  av bjornalf

hans priser er jo helt ville da.. er jo billigere å kjøpe ny bil da... dette er jo ikke kompressor motoren engang.. eller hadde den turbo
 #334511  av Morten

bjornalf skrev:hans priser er jo helt ville da.. er jo billigere å kjøpe ny bil da... dette er jo ikke kompressor motoren engang.. eller hadde den turbo
Hæ? Syns du 3500dkk+mva som står quota på siden der er "helt vilt" og "billigere å kjøpe ny bil da"? Vennligst pek meg i retning av de AE86 bilene jeg kan få til slik pris, så skal jeg jaggu kjøpe meg delebil! :mrgreen:
 #334520  av apehest

Haha bjørnalf. Kroner før komma, øre etter komma.
 #334522  av thyfire

Slutt nå jenter. :roll: Er vel bare å sjekke ut? Det skal vel litt til for å misforstå de prisene?
I verstefall er det bare å ta en telefon.
Jeg synes nå prisen på en motor ikke var ille i det hele tatt! Er verd det. Bedre enn å selge. Spørr du meg.
 #334523  av bjornalf

oj.. heheh husker bare at prisene hans på supra motorer o.l var høye så regnet med resten åsså var det :) hehe
 #334555  av sigheri

Prisanntydning?
 #334564  av sindrejl

Morten skrev:
bjornalf skrev:hans priser er jo helt ville da.. er jo billigere å kjøpe ny bil da... dette er jo ikke kompressor motoren engang.. eller hadde den turbo
Hæ? Syns du 3500dkk+mva som står quota på siden der er "helt vilt" og "billigere å kjøpe ny bil da"? Vennligst pek meg i retning av de AE86 bilene jeg kan få til slik pris, så skal jeg jaggu kjøpe meg delebil! :mrgreen:
:lol: skaff en til meg også while your at it :D

Her kan han også få ordna seg et fint lite prosjekt
Toyota Mr2 1,6 4agze 16v 145hk år 88 DKK 7.500,00inkl. moms

;)
 #334962  av mr2storbrua

Autolink tar under 3000,- ink moms for å frakte en bil fra Narvik til Drammen. Mulig den må svive da, men du kan jo ringe/sende mail og høre?
 #334970  av Varnes

Caveman86 skrev:Denne hadde passet meg ypperlig nå.
Finnes det noen gode, muligens også billige måter å få denne ned til det glade sørlandet på?

Er vel autolink, hurtigruta eller bilhenger som er alternativene.
Vet ikke hvordan det er å få fraktet en bil som må skyves, men kan prøve å få hørt me autolink iløpet av uka.
Skal vistnok være billigere og sende me autolink-bil/tog sørover, da de som regel ikke er fullastet den veien :P
 #335038  av Caveman86

Varnes skrev:
Caveman86 skrev:Denne hadde passet meg ypperlig nå.
Finnes det noen gode, muligens også billige måter å få denne ned til det glade sørlandet på?

Er vel autolink, hurtigruta eller bilhenger som er alternativene.
Vet ikke hvordan det er å få fraktet en bil som må skyves, men kan prøve å få hørt me autolink iløpet av uka.
Skal vistnok være billigere og sende me autolink-bil/tog sørover, da de som regel ikke er fullastet den veien :P

Evt NorLine? Tror de leverer på kaia i krsand, dog litt usikker.. :P
 #335411  av Varnes

For de som lurer:
Frakt med tog fra Narvik til Drammen er 4125kr (var et tillegg på 1500 siden bilen ikke er kjørbar)
Er usikker på om bilen går på toget med frontfangeren på. Om den ikke får plass inni bilen, eller ikke kan stå på, er alternativet og ettersende den (eventuelt selge bilen uten fangeren :P )