TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Usikker pÃ¥ Downpipe

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #335076  av steina89

Som topic sier så er eg usikker på hvilken downpipe eg skal kjøpe, hva størrelse må eg ha? ser noen er 2,75" og noen 3"
har en MR2 MK2 2 gen turbo meg ukjent effektannleg, å vil gjerne fjerne den Katten som ligger og bremser!
kom gjerne med forslag for vilken som passer og hvor eg bør handle! billigest mullig foretrekkes;) gjerne brukt om noen har!

Mvh Stein Arild
91757730
 #335077  av TrustNo1

Har desverre ikke noen gode tips på hvilken du bør kjøpe, men jeg anbefaler iallefall på det sterkeste å påse at den har en festebrakett i bunnen for å avstive for vibrasjoner.

på 2 år så ødela jeg 2 downpipes og ett oljerør (skal festes på samme braketten) Pga denne braketten manglet.
 #335079  av mr2storbrua

Har ikke hatt noe problem med 3" DP fra http://www.aussie-speed.com, men dette er ikke det billigste alternativet. Skal du ha billigst mulig er vel ebay der du burde lete, men kvalitet og holdbarhet på disse er vel så som så.
 #335107  av mralp

Har både aussie og xs, kvalitetsforskjellen er slående. Kan med 100% sikkerhet slå fast at jeg alltid kommer til å gå for aussie i framtiden. Er noe f dritt å demontere når ting ryker i sveisene :evil:
 #335111  av steina89

oki! godt dere kommer med innspill!..
trur eg bare får handle meg en på ebay i første omgang! så får eg heller innvistere i ein dyrere vist eg velger og beholde bilen!
fikk justert opp trykkett litt idag, å er merkbar forsjell:)