TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota mr2 93 mod selges(har lyst pÃ¥ soarer eller mark2:)

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #335125  av hmsilset

km.stand akkurat nå:174000km.
Står en 3gen 3sgte Turbo i den som ble satt inn på 152000km.Gått feilfritt, men er frieksos på den nå.Jobber med å få ordnet dette(downpipe).Selve eksosanlegget er phoenix departure i 3" med 2 ganger 4,5" utblås :D

Haster ikke med å selge, og blir ikke solgt under denne prisen.For info les nøye denne tråden om alt jeg har gjort og som ble gjort på bilen før jeg kjøpte den 21 april 2006.viewtopic.php?f=62&t=23529
Er noen småbulker i den og mislykka heimlakka frontfanger,men steller bilen fint og polerer den minst 4 ganger i året.
Har kjørt den på bane 3 dager på acr siste året, men vil ikke si bilen er hardkjørt i det store og hele.Å ha 260-270hk i motor og aldri kjøre på bane og ha det
artig er etter min mening bortkastet :) Motoren bruker lite olje.Har fylt på omtrent 2 dl siste 300 mila(inkl ca.20 mil på bane)

Er ett ok stereoanlegg i bilen med 10" sub, men cd spiller er litt godt brukt.Finner ikke noe rust i undestell, så eneste rusta jeg har funnet
etter 3 år er begynnende rust i førerdør.selger bilen med 4 originale 15" felger og dårlige vinterdekk,4 18" felger med utslitte dekk fremme og halvbrukte dekk bake.Lakka de polerte kantene på dem,men ble ikke bra.4 stk nye 17" felger med bra Toyor888 fremme og litt slitte r888 bake.Bilen er ikke godkjent med turbo, men skal gå igjennom kontroll med original eksos om 10 måneder for de som har bittelitt bekjentskaper eller følger med på ts-ogn.no :wink:

Selges kr 95000. Kan ta innbytte i bil inntil 50.000kr..

Noen bilder fra siste 12 måneder(har 94+ lyktene nå)

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

For å se filmer av mr2n min i aksjon kan du velge i flere rå klipp her
http://www.youtube.com/user/hmsilset
Sist redigert av hmsilset den 20 sep 2009 11:16, redigert 4 ganger totalt.
 #335148  av hmsilset

ToyotaRacing skrev:Helmaks bil for 95 lapper dette da ;)
Takker for god reklame :wink: Jeg er ikke ivrig på å selge altså, men får jeg 95000 for den kan jeg kjøpe meg ett leketøy uten skilt.
Får jeg ikke solgt så vil denne bli mitt evige baneleketøy,hehe.Planen allerede er å lakke dører,tak og bakskjermer svart.Har sjekket noen år nå, og absolutt alt annet er mulig å skaffe i carbon :D Kommer isåfall til å beholde fjører(eichbach) og skifte til litt råere bremser.Og vips,så vil jeg påstå at jeg selv med original Turbomotor har veldig mye å kose meg med på bane :D Jeg kan ikke motor, og sånn er det bare.Å selge og heller skaffe en soarer er bare en lett løsning, og ikke ett must.
 #335154  av Morten

Lol, hvor manga dager var det siden du posta at du aldri kom til å selge fordi du ikke ville starte på nytt igjen osv? :lol: Nei du, sov litt til på dette du så du ikke gjør noe du kommer til å angre på i laaaang tid fremover. :wink: :mrgreen:
 #335161  av hmsilset

Morten skrev:Lol, hvor manga dager var det siden du posta at du aldri kom til å selge fordi du ikke ville starte på nytt igjen osv? :lol: Nei du, sov litt til på dette du så du ikke gjør noe du kommer til å angre på i laaaang tid fremover. :wink: :mrgreen:
Det er ikke ei uke siden jeg skreiv det tror jeg :D Men da skreiv jeg i en tråd til en selger som har brukt 3 ganger mere tid og penger
enn meg :wink: OM jeg får 95000,så kjøper jeg meg en sc300 med en gang,så da rekker jeg ikke å angre så lenge :)
 #338549  av hmsilset

MRPETTER skrev:2 spm:)

1. Vil du ha en gti i bytte?
2. kan du gå ned i pris om du beholder alle felgene og alt av stereo?:)

fikk skikkelig lyst på denne:) hehe
Dette må vi diskutere en god del :) Jeg har fått bilen omtrent akkurat som jeg vil, men hadde vært greit med en gti igjen og noen
tusen til en bane bil.Vi tar diskusjonen på nettby,tlf og mail eventuelt.
 #338864  av hmsilset

Ble hverken salg eller bytte av mr2n min.Kunne ha solgt den innen kort tid, men ombestemte meg og slettet annonsen.Skjønner nå at til syvende og sist er det ingen bil under 200000 som kan gi meg mere underholdning,og heller ingen banebil til under 70000. Tusen takk til dere som prøvde å snakke fornuft i meg.Innerst inne så var er jeg vel enig :wink:
 #338866  av hmsilset

klukke skrev:aww, så søtt =)

a man and his love for his car :D
Hehe :D Har faktisk aldri skjedd meg før.Solgt 16 biler før og har aldri sett etter den når jeg drar en gang¨,så det må være noe spesielt med denne :) Den har gitt meg utrolig mye.Å høre turboen blåse og hjula slippe på 2 giret og holde den sidelengs 50-100 meter før den får grep igjen gjør inntrykk.Ja, det er nok kjærlighet :wink:
 #338885  av GhostRider88

hmsilset skrev:
klukke skrev:aww, så søtt =)

a man and his love for his car :D
Hehe :D Har faktisk aldri skjedd meg før.Solgt 16 biler før og har aldri sett etter den når jeg drar en gang¨,så det må være noe spesielt med denne :) Den har gitt meg utrolig mye.Å høre turboen blåse og hjula slippe på 2 giret og holde den sidelengs 50-100 meter før den får grep igjen gjør inntrykk.Ja, det er nok kjærlighet :wink:

Kunne ikke ha vært mer enig!

Mr2 er en bil man rett og slett blir glad i med stor G ;)
 #338904  av klukke

kunne ønske eg var like enig med dokkar, men har dessverre hatt en litt "hard" start på min tid som Mr2 eier :/

men men, det går seg sikkert til når eg får den på veien og alt funker så det skal :D
utseende falt eg for med en gang, men det e liksom ikke dt som teller mest, det e vel følelsene av innsugs lyd bak deg, "ete" svinger til fortere enn alle andre og legge i nice breisladder :)