TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vraket Supra i Porsgrunn

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #335395  av Scotty

R.I.P. Supra

Utrolig smart å låne bort en slik bil til en 18 åring, med en på 17 og 15 i baksetet. Sier seg selv at vedkommende kommer til å kjøre fortere enn trafikkerfaringen takler.
 #335399  av Supramk3turbo

Ja, må være UTROLIG trist for eieren. Men han har vel lært. Man låner ikke bort en slik bil til en 18 åring, jeg tør ikke låne bort min gamle supra engang :D
 #335402  av inzane2012

han får vel trøste seg med at han kan ribbe den ned da og selge delene som er brukbare, får sikkert mer for det enn å bare sende den rett på skrapen...
 #335403  av Supramk3turbo

Var det en regga eurospec så får han vel igjen en halv million :D
 #335409  av 2r-e-rik

Supramk3turbo skrev:Var det en regga eurospec så får han vel igjen en halv million :D
jepp.. og så kommer bilen på forsikringsbiler.no og en lykkelig biloppretter får et fint objekt...
 #336161  av johnnie_W75

Jeg hadde bedt politiet om å holde sjåføren langt unna meg for evig og alltid. For hadde bilen vært min, ville vært DØD om jeg fikk tak i han. :mrgreen:
Men jeg ville ikke vært så dum å låne den bort i utgangspunktet... Ikke til en 18 åring..
Ny identitet og full pakke for han er nok det beste :twisted: 8)
 #345508  av stianøverland

Ninjamannen78 skrev:What? Til og med en rettstyrt Supra :shock:
en bekjent av meg sin. ikke bare at den er venstrestyrt, det er den eneste godkjente bredda i norge. var en utrolig fin bil. men blir bygget opp igjen etter hva jeg har hørt