TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Servo mr2 mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #42177  av angrykid

Hvordan er det å ettermontere dette på en som ikke har servo fra før? Kunne veldig gjerne tenkt meg å hatt dette for enkelthets skyld. Noen som har gjort dette? Eller vet om det er mye arbeid med det?

AK

#42204  av CelicaTurbo

er trolig en oppnåelig jobb om du får tak i en vraket bil da.. eller deler fra en.. siden alt ligger fremme og er elektrisk burde det være mulig, men det er også en sjangs for at ECU må byttes i samme slengen?

men, se på den positive siden: du har bedre følelse med veien og sparer en fin del vekt :)

#42241  av angrykid

Jeg blir seriøst sliten av langkjøring etter at jeg satte på sommerdekka, for den sporer noe idiotisk mye, og dette merkes så veldig, om jeg da ikke lar bilen bare gå imellom. og i full fart, så vil jeg helst ha litt kontroll hvor på veien bilen ligger, dermed så hadde det vært rimelig greit med servo.

Men som du sier, man sparer jo vekt. :)

#42263  av Christian

Handicap utstyr :wink: Neida, akkurat servo savner jeg til tider.

#42322  av angrykid

Hehehe.. synes jeg ser meg selv liggende over rattet å slevje og tenke handicap ustyr ja ;)

#42343  av chris

Servoen til MR2 er vel ikke akkurat så veldig tung?

Kjekt med elektrisk servo, gjør at man ikke mister feelingen med veien

#42359  av angrykid

chris skrev:Servoen til MR2 er vel ikke akkurat så veldig tung?

Kjekt med elektrisk servo, gjør at man ikke mister feelingen med veien
Var det jeg ville fram til. :-D

#42366  av Morten

CelicaTurbo skrev:er trolig en oppnåelig jobb om du får tak i en vraket bil da.. eller deler fra en.. siden alt ligger fremme og er elektrisk burde det være mulig, men det er også en sjangs for at ECU må byttes i samme slengen?
Skal ikke si det 100% sikkert da jeg ikke har sjekka opp... men tror ikke du trenger å bytte ECU, da det er en egen Servo-ECU foran.

#42395  av CelicaTurbo

Morten: godt mulig, jeg aner ingenting om det der :)