jeg har en gt4 som jeg tror stempelfjører er gåen da den har ulik komp på fosrskjellige sylindre og den bruker sinnsykt med olje. jeg har vurdert ny motor men lurer på om det går ann å bruke motor fra den nyere versjonen st205 er det mye som må gjøres for at dette skal fungere og hva må så gjøres og hva er lettest og billigst. må jeg bytte ledningsnett el er det mulig å bruke en datasprut. har sett man får "plugg and play" til celica gt4 sprut. dette er en data sprut som er ferdig innstilt til f.eks st185 og lurte på om det går og bruke et slikt for å slippe å mappe opp hele systemet, er ikke så veldig godt informert ang disse bilene så beklager om noen av spørsmålene er dumme.
men om jeg kjøper en st205 motor og data sprut burde det vel ikke være noe problem eller hva? vet at jeg må mappe om og det der og lurer på hva slikt vil koste. setter pris på alle tips og forslag.
ps grunnen for ønske om st205 er at det er litt mere hk og at det er nyere biler og dermed stor mulighet og få en motor med lav km..
lurer å om noen vet hvor man kan få tak i motorer til slike biler både st185 og st205 og finnes det noen som har motor tilsalgs eller evt bare en blokk hvor stempel fjører og slikt er intakt
mvh
bluesmoke
men om jeg kjøper en st205 motor og data sprut burde det vel ikke være noe problem eller hva? vet at jeg må mappe om og det der og lurer på hva slikt vil koste. setter pris på alle tips og forslag.
ps grunnen for ønske om st205 er at det er litt mere hk og at det er nyere biler og dermed stor mulighet og få en motor med lav km..
lurer å om noen vet hvor man kan få tak i motorer til slike biler både st185 og st205 og finnes det noen som har motor tilsalgs eller evt bare en blokk hvor stempel fjører og slikt er intakt
mvh
bluesmoke
celica gt4 90 mod
opel kadett c
x ascona B
x sierra coupe/sedan
x peugoet 405 ++++ mange flere x biler
opel kadett c
x ascona B
x sierra coupe/sedan
x peugoet 405 ++++ mange flere x biler