TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort MR2, Os.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #335744  av injee

Var på veg til Bergen i går og spotta en svart MR2 med regnr BP90951.
Tror denne er ganske ny på Os.. ikke vært på veien så veldig lenge.. noen her inne eller eventuellt kjenner til eiern? :)
 #335747  av James

injee skrev:Var på veg til Bergen i går og spotta en svart MR2 med regnr BP90951.
Tror denne er ganske ny på Os.. ikke vært på veien så veldig lenge.. noen her inne eller eventuellt kjenner til eiern? :)
Skulle til å si at det kunne vert meg, men skiltnr. stemte ikke helt med min :)
Spottet faktisk en svart mr2 mk2 selv på Os på fredag... Parkerte bevisst forsiden av den ved Rema 1000 :) Fin bil :)
 #335750  av injee

Ja.. husker den bilen utrolig godt. Jeg eide den selv ett års tid og solgte den. Han eieren som tok over den fikk glede av den i 3-4 dager før det kom en buss som kjørte rett i fronten på den på noen smale veier.. Buss som kuttet svingen.. :-\ Det endte utrolig leit med at bilen ble kondemert - og nye eieren fikk penger av forsikringsselskapet.. Forban... buss sjåfør som ikke holdt siden sin.

Men var utrolig kjekt å se at den var på veien igjen! Jeg skvatt til i bilen da jeg så det regnr på bilen som kom imot meg :) Kunne bare tenkt meg å få sett noen skikkelige bilder av den for å se hvordan den er nå.. passerte meg så fort når den kom i mot meg i går :-)