TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil film !!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #335931  av Mk3killan

Halloen supra folket. Er det noen der ute som har Gatebil filmen 2008 ?
Jeg må se den, og det er en litt stiv pris på denne enda på gatebil.no
også har jeg en litt sinna dame som ikke er helt fornøyd med mitt
penge forbruk.. dem skjønner ikke hvor viktig deler kan være osv...

Så jeg lurte på om noen hadde den jeg ?
 #335932  av Scotty

Yes, har den liggende på PCen. Lastet ned via torrent. Hele filmen tar derimot 6.5GB, så ikke akkurat så enkelt å laste opp på noe nettsted...
 #335934  av Mk3killan

Du kunne vel ikke gitt meg en link eller noe ? hvor i allverden fant du den ? jeg har leta opp og ned i mente jeg på nett men aldri funnet noe ??
 #335935  av Scotty

Husker ikke hvor jeg fant den, men tror det var på en private tracker torrentside, altså man må få en invite for å være medlem. Om du ikke bor for langt unna Drøbak eller Kongsberg så kan jeg sikkert brenne ut en DVD ;)
 #335936  av Mk3killan

Det var da som pokker det. Jeg holder til i Haugesund ser du. Og supraen er ikke akuratt kjempe bensin venlig heller hehe
ikke om du har en tung fot iallefall..
 #335938  av Mk3killan

Ja ikke sant, da går liksom vinninga opp i spinninga... Å du husker virkelig ikke hvor du fant den ? skulle virkelig ha sett den filmen ser du !
det er jo et must og få med seg noe sånt. driver og skummer nette nå ser du
 #335939  av Supramk3turbo

Vist jeg ikke hadde fått lov til å bruke 299 kroner på en film jeg ville ha. Hadde jeg blitt en smule forbannet :D
 #335942  av Mk3killan

*ler* Ja jeg skjønner hva du mener. Er det rart vi drikker sier nå jeg. Nei saken er at jeg skal en uke til kroatia og da er det jo greit og ha litt kontroll på penger og sånt
men uansett da i will still be spending money i fremtiden mye som skal gjøres med supraen hehehehe .. jævla kvinnfolk....