TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MÃ¥ ha radiator til Mk3`n

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #335994  av KK-ma70

Noen som har forslag? Min begynte å spy damp ut av grillen i et veikryss idag... Lang sprekk i toppen på radiatoren :(
Orginal eller alu?
Noen i Norge som selger?
Eller noen som har en i bra stand?
Kan ikke være mye tykkere en orginal pga dobble flexalite vifter.
 #335999  av tojo

Jeg kjører med Koyo racing radiator og dobble flex a lite:-) 3" IC rør + AC anlegget oppkoblet(ikke fylt gass) Plass er det,men trangt ja :D
 #336002  av Supramk3turbo

Jeg ville kjøpt etter markeds alu radiator. Det ser jo bedre ut, å skal du få kobla opp bc'n din etterhvert å kjøre litt bane, så er det jo ikke dumt med litt bedre kjøling :D De sier vell at fluidyne er den beste,
 #336005  av bjornalf

pwr er faktisk litt bedre.. :) dusty og dem sier fluidyne men så på forumet der borte at pwr holdt seg noen grader under fluidyne på hard banekjøring.

en inne på road racing som hadde testet...

meeeen hvem hvet ;)
 #336021  av Andreazz

bjornalf skrev:pwr er faktisk litt bedre.. :) dusty og dem sier fluidyne men så på forumet der borte at pwr holdt seg noen grader under fluidyne på hard banekjøring.

meeeen hvem hvet ;)

Så da kan vi konkludere med at til daglig bruk og noen turer på bane i løpet av året, holder vilken som helst alu. radiator, til og med en orginal radiator som er i bra stand er nok :D Lufta er vell stort sett noen grader kaldere også her hjemme enn "over there".

Jeg har også Koyo på min, kjøpt hos Titan Motorsport.
 #336022  av Supramk3turbo

Andreazz skrev:
bjornalf skrev:pwr er faktisk litt bedre.. :) dusty og dem sier fluidyne men så på forumet der borte at pwr holdt seg noen grader under fluidyne på hard banekjøring.

meeeen hvem hvet ;)

Så da kan vi konkludere med at til daglig bruk og noen turer på bane i løpet av året, holder vilken som helst alu. radiator, til og med en orginal radiator som er i bra stand er nok :D Lufta er vell stort sett noen grader kaldere også her hjemme enn "over there".

Jeg har også Koyo på min, kjøpt hos Titan Motorsport.

Det har du nok rett i. Men Karl trenger noe blankt oppi motor rommet sitt, så kanskje han får lyst til å vaske resten oppi der i samme slengen 8)
 #336049  av KK-ma70

Supramk3turbo skrev: Men Karl trenger noe blankt oppi motor rommet sitt, så kanskje han får lyst til å vaske resten oppi der i samme slengen 8)
Begynner du å bli frekk... :mrgreen:

Fikk pris på ny til Toyota, 4200,- Får lete litt å se hva jeg finner :wink:
 #336052  av Supramk3turbo

KK-ma70 skrev:
Supramk3turbo skrev: Men Karl trenger noe blankt oppi motor rommet sitt, så kanskje han får lyst til å vaske resten oppi der i samme slengen 8)
Begynner du å bli frekk... :mrgreen:

Fikk pris på ny til Toyota, 4200,- Får lete litt å se hva jeg finner :wink:
Neida. bare et lite hint :lol:
 #337733  av Shaggylaggy

Jeg kjøpte hos radiator service til 2500,- det er org. spec. de kunne også bygge en versting til deg, men det kom på rundt 10000