TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gruppekjøp pÃ¥ Supra mk3 swaybar

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #336349  av Supramk3turbo

Noen som er intressert i gruppekjøp på sway bar set til supra mk3. Tenkte på whiteline eller Suspension Techniques sine produkter. Dette er da krengestagene det er snakk om, som er noe av det bedre man kan oppgradere i understellet på en mk3, de orginale er alt for spinkle, å bøyer seg for mye under kjøring. Tykkere stivere stag vil føre til bedre kjøre egenskaper, og mindre krenging i svingene :D Si ifra om du skulle være intressert, så skal jeg forhøre meg med en evt. leverandør.

http://www.jscspeed.com/mk3/suspension/wl_mk3_bars.htm

Og her litt ned på siden: http://www.mvpmotorsports.com/Templates ... SearchYN=N

SÃ¥ langt er vell Steffmk3, tommr og jeg intressert.
 #336363  av tojo

Kommer ann på pris opg når bestillingen blir sendt.
Er ikke helt uinterissert jeg heller:-)
 #336364  av Supramk3turbo

Ja, skal se ann interessen. Så skal jeg få tak i noen priser. Blir å kjøpe over vinteren en gang.
 #336384  av ST205RR

hørtes snopt ut 8)
venter i spenning på priser :D
 #336432  av Turbotrille

Tror nok at du først vil få vite mer konkret hvor mange som er med når du har noe konkret å komme med, slik som priser, størrelser og ca leveringstid.

Jeg ser forøvrig frem til mer info her selv og kan være interessert... :wink:
 #337366  av Supramk3turbo

Har hørt litt rundt. Å for at vi skal få en skikkelig god pris, å at frakten skal bli billigere bør/må vi bestille 10 set. Dette gjelder da Suspension Techniques krenge stagene, som går for å være en av de beste til supran. Hos MVP koster de med dagens kurs ca. 1700 kroner pr.set. Noe som ikke er så værst i seg selv, så om det ikke er så mange flere som er intressert er det nok greiest at man bestiller hver for seg.

Dette har MVP å¨si om stagene:
Sway bars are one of the very best suspension upgrades you can do to your MK3 Supra. These bars are 28mm thick in the front and 24mm thick in the rear. Anti-Sway Bars are designed to improve handling and steering response by minimizing body roll. Suspension Techniques designs each bar specific to the needs of the car it is intended for. Tight bar bends hug the undercarriage providing improved ground clearance and easy installation. Tighter bends, properly engineered mounting hardware, and the use of low deflection urethane bushings allow the bar to work at its maximum potential. Each bar is covered with a high quality powder coat finish and limited lifetime warranty. They keep your Supra very flat when cornering, thereby eliminating excessive roll and giving you a much more positive feel around corners. These are ideal for every day street Supras as well as full blown road/track Supras. This set includes new poly bushings and you simple re-use factory links. The rear bar has two link mount choices to assist you in tuning the over/under steer of your Supra.
 #337369  av jacquelin

Det var jo egentlig ganske grei pris det, så jeg melder min interesse jeg også. :D
 #337473  av Supramk3turbo

Har fått en pris fra HPF. De kan selge oss et sett suspension teqnices swaybar for 1860 kroner ferdig sendt til norge, om vi bestiller 8 set, det er en ganske god pris. Problemet her er jo at alt blir da sendt til meg i en pakke, å jeg må få det videre til dere andre rundt i norge. Som igjen koster penger. Spørs om det er like greit å bestille hver for oss...
 #337606  av tojo

Supramk3turbo skrev:Har fått en pris fra HPF. De kan selge oss et sett suspension teqnices swaybar for 1860 kroner ferdig sendt til norge, om vi bestiller 8 set, det er en ganske god pris. Problemet her er jo at alt blir da sendt til meg i en pakke, å jeg må få det videre til dere andre rundt i norge. Som igjen koster penger. Spørs om det er like greit å bestille hver for oss...
Du kan jo f.eks levere på vei opp til din årlige ACR tur.
Va grei pris(ferdig levert) :-) kan dem levere til godpris til andre biler også så er jeg interissert.
1 Supra og et til xxx
 #337656  av jacquelin

tojo skrev:
Supramk3turbo skrev:Har fått en pris fra HPF. De kan selge oss et sett suspension teqnices swaybar for 1860 kroner ferdig sendt til norge, om vi bestiller 8 set, det er en ganske god pris. Problemet her er jo at alt blir da sendt til meg i en pakke, å jeg må få det videre til dere andre rundt i norge. Som igjen koster penger. Spørs om det er like greit å bestille hver for oss...
Du kan jo f.eks levere på vei opp til din årlige ACR tur.
Va grei pris(ferdig levert) :-) kan dem levere til godpris til andre biler også så er jeg interissert.
1 Supra og et til xxx
Og jeg kan ta med til Valdres (?) og Bergen. :D Kan det hende de har til Cressida også? :P