Hei.
Importerte i januar en svart MR2 JDM-turbo SW20, som jeg nå skal selge.
Bilen er momset inn og var planlagt brukt som delebil for ombygging av min første MR2.
PGA. omprioriteringer velger jeg å legge denne ut for salg. Bilder kommer snart.
Bilen er i god teknisk stand med aircondition og servo og har gått ca 115.000 km, men lakken er matt og trenger litt pleie.
Kom med bud eller meld deres interesser.
For ekstra hurtigt svar annbefalest det å skrive en e-post eller ringe meg.
Bilen står for tiden på Harøy i Romsdal, men kan hentes i Ålesund om dette er ønskelig.
epost: sandoy@gmail.com
mob: 97095774
Jeg har lagt ut ca 35 000,- med kjøp, frakt og moms for å få den til norge, men tar imot bud under dette. Alle fornuftige bud vil bli vurdert
TS-ogn medlemmer får selfølgelig god pris :p
Importerte i januar en svart MR2 JDM-turbo SW20, som jeg nå skal selge.
Bilen er momset inn og var planlagt brukt som delebil for ombygging av min første MR2.
PGA. omprioriteringer velger jeg å legge denne ut for salg. Bilder kommer snart.
Bilen er i god teknisk stand med aircondition og servo og har gått ca 115.000 km, men lakken er matt og trenger litt pleie.
Kom med bud eller meld deres interesser.
For ekstra hurtigt svar annbefalest det å skrive en e-post eller ringe meg.
Bilen står for tiden på Harøy i Romsdal, men kan hentes i Ålesund om dette er ønskelig.
epost: sandoy@gmail.com
mob: 97095774
Jeg har lagt ut ca 35 000,- med kjøp, frakt og moms for å få den til norge, men tar imot bud under dette. Alle fornuftige bud vil bli vurdert

TS-ogn medlemmer får selfølgelig god pris :p
Sist redigert av Doffen696 den 15 sep 2009 18:48, redigert 1 gang totalt.
Toyota MR2 91' SW20