
Altså MKIII
Hadde problemer med slave cylinderen på clutchen, så den ble skiftet. Det var masse søl på girkassen, derfor ble den skiftet.
Men problemet er jo at både clutchen og bremsen sviktet samtidig. Bremsen er som gummi. Jeg presser bremsen inn, og den svikter og går inn til bunns sakte men sikkert. Et autorisert verksted har luftet bremsene under trykk, minst 10 ganger, allikevel synker pedalen mot bunnen. Det kan ikke være lekkasje, da det ikke minker væske i beholderen til bremsen.
Det lækker inne under clutch pedalen (inne i bilen), det betyr at master cylinderen er gåen også. Hmmmm Både slave, master clutch, samt master bremsepumpe er gåen samtidig??? Hva faen er det som skjer. Har nettopp kjøpt bilen, og det irriterer meg som faen. Masse utlegg på vitale deler, uken etter den ble godskjent på biltilsynet.
Håpløst, noen som har idè på det overstående??