TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• lys lyser:s

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #339096  av toyota mr2

lyset for "sjekk motor olje" lyser av åg til. har selfølgeli sjekket olje, å den er helt fin..noen som har hatt noe lignende problem??
 #339098  av marlboro1310

giver\sensorproblem skulle jeg tro.
 #339110  av Helgeland

jeg hørte på pris for noen mnd. siden og da kostet en ny orginal vanvittige 3000.- sa de her på toyota. hør om noen har en liggende.. på privathandel.. du kan jo være heldig
 #339113  av hmsilset

Koble fra lyset og sjekk peile olja ukentlig.Synes sånne varsel lys er irriterende bare jeg :)
 #339126  av toyota mr2

tænkt på dæ. e veit at dein bruka litt olja. 0,5L pr 100mil ca (væntil tættninge såm e litt dårli). tænkt kansje åg dæ kun vær dæffør..mæn ska no vær ganske følsåm dein følern vess dein reager på dæ...
 #339143  av marlboro1310

let på Ebay, der finnes det meste til 1\10del av prisen til Toyota...
 #339207  av Toyota-rav4-2002

En jeg vet om hadde en helt ny bil til til ca. 3 millioner, på den blinket varsellampen om at det var for lite olje, da fylte han på mer olje, da viste det seg at lampen viste feil, og han hadde fylt for mye.
Da gikk motoren i lufta (sprengte), har ikke sett noe mer til bilen heller.
Hadde ikke så mye svar å by på da men.
 #339232  av toyota mr2

hehe..såpass...næi e ha jo såm sakt sjækka olja da..å dæ e fullt....så vess e ska fyll te lyse bi borte så trur e e må fyll nån liter:P....næi får væll bære klepp litt så bi dæ væll bra...belli værtfall:)
 #339233  av Toyota-rav4-2002

Ok, men helst hold deg til å snakke vanlig norsk, ikke dialekt.
Litt vanskelig for folk å skjønne hva du skriver.