Plages med dugg i hovedlyktene på min 2003 Avensis.. Bilen er en importbil, så den kom ikke under den utvidede garantien fra Toyota, så de fikk jeg ikke byttet gratis. Nye lykter koster 9000 kr pr stk, så å kjøpe nye lykter er ikke aktuelt i det hele tatt.. Duggen er borte en liten stund etter at jeg har hatt bilen inne i varmen, men etter ett par dager, så kommer den tilbake.. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt problemet mitt??
Thomassen skrev:Plages med dugg i hovedlyktene på min 2003 Avensis.. Bilen er en importbil, så den kom ikke under den utvidede garantien fra Toyota, så de fikk jeg ikke byttet gratis. Nye lykter koster 9000 kr pr stk, så å kjøpe nye lykter er ikke aktuelt i det hele tatt.. Duggen er borte en liten stund etter at jeg har hatt bilen inne i varmen, men etter ett par dager, så kommer den tilbake.. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt problemet mitt??
det enkleste du kan gjøre er å borre et lite hull (3-4mm bor) i gummipakningen o.l. slik det blir tilgang til luft, det virket fint hos meg.