TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Street legal West coast cup #1 i gÃ¥r (BILDER)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #42951  av MR2turbo

Kjørte Streetlegal i Går jeg.. Første løpet jeg har vært med på.. :)

Stillte i Street klassen (ny av året), det er samme oplegget som Bad boys, men du "braker ut" om du kjører fortere enn 8,7.. :)
Jeg vant den klassen med 8.84sek mot 8.88 sek på finalen hehe rimelig close race.. :D
Men jeg stakk av med en fin støvsamler ;) ikke så stor som den fra haugesundteffet, men fin alikevel ;)

Var endel kluss med datasystemet og sånn men regner med at det blir bedre seinere..

Satt og visste at han hadde kjørt fra meg tidligere han jeg skulle kjøre finale mot, og var ganske nervøs.. hehe, men lurte meg frem ti stage akkurat i rett tid og traff perfekt på turtall og trykk så jeg bare dro avgårde.. :P

Her er noen bilder sakset fra http://www.trim-4-eldre.com :

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Alle bildene finner du her:
http://www.trim-4-eldre.com/gallery.asp ... 2SL&page=1

#42954  av angrykid

Sinnsykt mye heftige biler der, ja :) Det skal være sikkert.

Og gratulerer så mye med seieren! :D Godt å høre at bilen din går godt.. lager du en slik en til meg og? :D:D:D

#42972  av jan-erik

Gratulerer så mye Markus. Regner med du begynner å bli kjapp i reaksjonen nå etter så mye trening.

Men, selv om du kjører en US spec MR2 Turbo så betyr ikke det at du skal drive å konkurrere med disse amerikanerne :mrgreen:

Godt det ikke er lenge til kjøringa på ACR. Tror bilen din passer mye bedre der :D
 #43082  av Dice

angrykid skrev:
Bjørni skrev:
MR2turbo skrev: Her er noen bilder...
Jeg har video...

:) :)
Link? :D
Jeg vil også ha link :D

Gratulerer Markus, jeg var der også, men jeg kjenner bare bilen din og ikke ansiktet ditt derfor gikk jeg ikke bort og sa hallo. Vi får ta det neste gang hvis du skal til Kristiansand 23 Mai som er neste omgang i West Coast cup.
 #43217  av erling

MR2turbo skrev: Jeg vant den klassen med 8.84sek mot 8.88 sek på finalen hehe rimelig close race.. :D
Men jeg stakk av med en fin støvsamler ;) ikke så stor som den fra haugesundteffet, men fin alikevel ;)
Tøft! Grattiss. :D

Fikk en liten fis av en støvsamler jeg og her og dagen, 3.plass i Autoslalom i pingleklassen. 8)

#43332  av Bjørni

Skal få se om jeg får redigert opptaket og lagt det ut...

Hvis Markus samtykker selvfølgelig... :wink:

#43337  av Speeder

Bjørni skrev:Skal få se om jeg får redigert opptaket og lagt det ut...

Klart han samtykker, dette skal ses 8) hehe

#43413  av chris

Speeder skrev:
Bjørni skrev:Skal få se om jeg får redigert opptaket og lagt det ut...

Klart han samtykker, dette skal ses 8) hehe
Samtykker enten han vil eller ikke :D

#43817  av Dice

Hvor ble det av filmen??? :roll:

#44017  av Bjørni

Det blir nok ikke film med det første, har fått meg ny PC og har ikke FireWire port..... eneste kabel jeg har til kameraet :(

#44021  av Morten

Bjørni skrev:Det blir nok ikke film med det første, har fått meg ny PC og har ikke FireWire port..... eneste kabel jeg har til kameraet :(
Har FireWire på Laptop'en jeg ;-)