TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny polert supra mk3 (Bilder)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #340134  av Mk3killan

Good Day alle supra eiere og fans der ute

Tok meg en liten polerings runde i dag, Også knipset jeg et par bilder i samme slengen.
Moro og vise frem vet dere :) Pen ble den iallefall. (Ps er vinterdekk som står på nå) med tanke på felger altså..

Ja latest update forresten, Mitt nurspec eksos anlegg er på vei fra USA nå, da blir det 3 toms fra turbo og ut.
Downpipe , race cat , Test pipe og resten selfølgelig. Gleder meg til å få montert det. Blir kansje noen hester
ekstra også da håper jeg :)

Mvh Lykkelig Supra eier.
Vedlegg
bilde1_1.jpg
bilde1_1.jpg (153.55 kiB) Vist 720 ganger
bilde2_2.jpg
bilde2_2.jpg (118.06 kiB) Vist 720 ganger
bilde3_3.jpg
bilde3_3.jpg (166.04 kiB) Vist 720 ganger
bilde4_4.jpg
bilde4_4.jpg (138.85 kiB) Vist 720 ganger
 #340137  av Mk3killan

Takk takk ! Hadde den nå bare gått like rått som den din så..
 #340139  av mulle-mek

Mk3killan skrev:Takk takk ! Hadde den nå bare gått like rått som den din så..
bare å trimme de vet du hehe :lol:
 #340140  av Mk3killan

Oh believe me ! Im working on it sier jeg bare !
Takk takk scotty...
 #340143  av tojo

Meget pen bil,godt å se at den stelles med.
 #340163  av Mk3killan

Ja jeg mener at når en i utgangspunktet har en litt skjelden bil, så er det jo bare dumt og la være og ta godt vare på den !
Blir nesten så en tar bedre vare på bilen en dama... Oh well....
 #340329  av Koppit

Ser veldig bra ut den bilen din. Skulle ønske min var like fin.

BTW. Kan du hjelpe meg med å slike skilt du har bak? Har akkuratt fått nye baklykter. :D
 #340347  av Mk3killan

Jeg vet ikke helt hva du vil jeg skal hjelpe deg med her nå, ? Men gratulerer så mye med nye baklykter. Temmlig greie å få montert opp, jeg vil iallefall råde deg og spandere på nye pakkninger når du bytter lykter, disse fåes hos din toyota forhandler og jeg tror jeg betalte en 300 kroner for et sånn sett med pakkninger til baklyktene. Jeg tok først en rå kjangs og brukte de gamle pakkningenen men da endte jeg opp med å ha et basseng bak i bilen.. så kjøp heller nye, så sant ikke de gammle er hele å pene selfølgelig.

Ang det skilte bak så tok jeg turen opp til Biltilsynet og hørte om mindre skilt bak, dem var litt vanskelige i begynnelsen og dem ville jo ikke gi meg det minste skilte dem har så jeg fikk et som var en cm og to for stort , men jeg kappet litt i det plast dekselet så gikk det greit. Grunnen til at jeg fikk skilt var muligens fordi bilen er tysk importert og dem fant ingen info på bilen i henhold til hvilket skilt som hører med her. For det første IDIOTISKE svaret jeg fikk var at jeg måtte tilpasse bilen etter skiltet !! kan du tro noe så fjernt ???? Og da spilte jeg like dum tilbake og sa at nei bilen var sånn når jeg fikk den og jeg kan jo ikke kjøre rundt med skilte i vinduet ?? eller ?? hehe så gikk han inn og fant et som passet NESTEN...
så rabbla han litt på vognkorte mitt og stempla det sånn at bilen blir godkjent med den type skilt og så går du inn og bestiller et sånn skilt.

Lykke til i allefall. ! Ps last gjerne opp noen bilder av gliset ditt da :) alltid morro og se
 #340460  av Mk3killan

Allright dette er bedre en selveste julaften ! Fikk nettopp et Bltz nur spec r eksos anlegg levert på døren her. what a thing of beauti :)
og det blir montert i dette øyeblikk !! stod til og med nurburgring racing exhaust på esken.. da må jo turen selfølgelig gå til tyskland
 #340491  av Koppit

Du har jo sitt bilen min før. Jeg var bortom når du fikk skiftet toppakningen din.
Ajaj høres gromt ut dette. Lykke til. Håper jeg kan få se/høre resultatet av den nye eksosen. :wink:
Skulle vel gjort noe med eksosen min jeg også... det er festet med slangeklemmer og wire :cry:
 #340515  av Mk3killan

aaahh for pokker ja da er jeg med her vet du :) Du blir nok helt sikkert og få høre eksosen ja ! ikke noe problem