TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forza Motorsport 3

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #340731  av inzane2012

Tenkte vi kunne ha en liten tråd om dette spillet og utveksle meninger om spillet, tips til biler, legge ut bilder osv osv :)

kan med det begynne å si at jeg var veldig imponert over kjøreegenskapene på den Seat Leon Supercup bilen som du får når du når lvl13, som di sier i nord-norge, fette god å kjøre ;)
 #340739  av EXS

jeg har blitt veldig glad i supercup? pugen.... sinnsyk sladdebil og 0 til 100 på 2,5 sek 8)

inzane2012 hva er gametagen din ?

du må bare adde meg visst du vil spille litt online

GT: xexsx
 #340740  av Scotty

Singelturbo 2JZ MK3 Supra all the way 8) Nye WRXen med Ken Block utseende er også utrolig gøy å kjøre! Spesielt på Rally di Positano(full circuit). Det som er spennende med bilen er å begynne å drifte litt før en sving, så hive bilen i revers så den drifter sidelengs bakover, så hiver man i 1. gir på rett tidspunkt så man kommer ut av svingen.

Gamertagen min er 'scottybt' om noen skulle ønske å spille litt online.
 #340749  av inzane2012

gamertag'en min er den samme som nicket mitt ;)
Inzane2012 ;) så er bare å adde i vei ;)

fikk meg en ferrari california nett i sted, litt artig å ha valget der om du vil hive på twin turbo på orginal motoren eller bytte til enten f430 motoren eller 599 v12'ern ;)

Supra mkIV var litt skuff med v8'ern da, så tror jeg skal gå tilbake til 2jz med singel turbo, så kanskje jeg får litt mer gamp enn det jeg har med v8 og twin turbo ;)
 #341165  av Toyota-rav4-2002

Er greit å ha valget mellom forskjellig motorer, har en v12 murcielago motor på en gallardo, jævlig bra spill :)
 #341170  av ErikG

Kult spill ja. Har ikke kommet så langt, men kjører for øyeblikket en Scion TC med rwd og rockstar grafikk. Kul bil å kjøre, må jo drifte litt.

Min gt er CelicaErik
 #341189  av Terjen

Kanonrått spill! :)
Lagde meg litt dekor på en M5 i går kveld: :P
vv1.jpg
vv1.jpg (167.17 kiB) Vist 3174 ganger
vv4.jpg
vv4.jpg (136.94 kiB) Vist 3174 ganger
vv3.jpg
vv3.jpg (138.6 kiB) Vist 3174 ganger
Gamertagen er "Kjempekabel" forresten.. :D
Sist redigert av Terjen den 31 okt 2009 23:34, redigert 1 gang totalt.
 #341190  av ErikG

FETT. hvordan lager du sånn dekor?
 #341191  av Terjen

ErikG skrev:FETT. hvordan lager du sånn dekor?
Veldig mye arbeid, må tegnes for hånd innpå spillet.. Hadde bare et bilde av en Vegvesen-Passat på pcen som jeg så etter.. :)
 #341192  av ErikG

Har du lagt den ut så andre kan "kjøpe" den?
 #341193  av Terjen

ErikG skrev:Har du lagt den ut så andre kan "kjøpe" den?
Jepp, ligger der til hele 2000 penger hvis noen vil ha.. :P
 #341216  av EXS

stjal designet ditt jeg terjen :P

hadde egentlig bare tenkt og prøve og lage den logoen men ente med at jeg satt i 4 timer og bygde veivesenbil

noen av de andre bilene mine:

awd og 1000+ hk
Bilde

lekebil
Bilde

den uovervinnlige
Bilde
 #341315  av celicat23

Er gøy og kunne kjøre biler man har eid i det minste :)
Vedlegg
Forza.jpg
Forza.jpg (79.91 kiB) Vist 3108 ganger
 #341411  av inzane2012

kjøpte meg mitstu GTO idag og fikk trimmet den litt, og kan bare si FY FAEN for ei kjøremaskin!!! 0-100 på 2.9 sek UTEN racing dekk, racing kasse og racing drivline... tok tsukuba race track på 0.59.4 uten å gjøre noen endringer på understell, bremser gir, og med standar dekk og dekk-dim ;)

får meg til å tenke på hvor bra den bilen var å kjøre med i GT1 ;)
 #341424  av EXS

hostile takeover :)

Bilde