TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen ekstra deler til overs ? (7mgte)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #340760  av Mk3killan

Hei hei

Lurte bare på om det var noen der ute som Hadde en eksos manifold som passer til en 7mgte motor. ?

Evnt Om noen har noen luftfilter adapter liggende så hadde dette også vært helt top.

Beklager om jeg poster feil nå.
 #343426  av Mk3killan

Takk for responsen , men jeg har nå fått tak i luft filter adapter. Finnes det forresten noen steder hvor det er mulig og få tak i en NY orginal manifold til en toyota supra mk3 turbo ?
 #343428  av Mk3killan

Hmm ja men tror du dem kan levere orginal manifold til en supra mk3 turbo fremdeles ? Koster sikkert flesk i tilfelle ja hehe
 #343514  av Mk3killan

1500 hørtes jo veldig rimlig ut synes jeg :) og da er den helt ny ? Tror muligens jeg kan være intressert jeg da. Har du noen kjangs for å kunne skaffe dette tror du og evnt sende det som post oppkrav til meg tror du ?
 #343522  av toyotapsycho

ja,, men det er jo bare en diger altfor stor støpejerns klump!
skal se hva jeg får ordna :) men da må jeg være sikker på at du skal ha den,, gidder ikke å ha slik liggende ,, iallefall når jeg har 2 (brukte) fra før..
 #343526  av Mk3killan

Ingen problem jeg skal ha den ja :) så ikke tenk på det. Kjempe fint om du kunne ordnet dette ja og fått den sendt av gårde når den dukker opp :)