Da jeg valgte å bestille en GReddy frontlippe til mr2'n og hadde overført pengene til selger via paypal (ca 3000,-) skulle jeg tro at varen var i norge på maks 2 uker som det gjør med alt annet jeg har bestilt på ebay, hadde ventet en uke da jeg tok kontakt for å spørre om han hadde sendt frontlippen og eventuelt tracking number. Da sa han til meg at varen måtte bestilles fra GReddy først, noe jeg ikke fikk vite på forhånd (kunne såklart ha spurt, men tenkte ikke over det
) og selger sa det ville ta fra 6 til 8 uker før han kunne sende den.
Jeg trodde på han siden han hadde 100% positiv feedback og status som powerseller, ventet 8 uker og kontaktet han, da sa han at han ikke hadde fått varen enda og da sir jeg ifra at jeg vil ha pengene tilbake siden jeg ikke får noe vare.
Selger godtar det, men jeg får aldri noe penger tilbake fra han, får istedenfor en melding fra han der han sir at han allerede har overført pengene til meg, men har ikke fått noe enda den dag i dag.
Kontaktet Ebay og dem forteller meg at det er for sent å opprette en sak siden det er over 45 dager siden overføringen, det samme sa paypal da jeg kontaktet dem.
Ebay ga meg link til Internet Crime Complaint Center og politiet i usa, har prøvd å ta kontakt med det lokale politiet i Texas da jeg har fått opplysninger om selger fra ebay.
Men får ikke noe svar på emailen jeg sendte til politiet i texas.
Føler meg ganske frustrert og oppgitt
Er det noen her som har opplevd lignende før eller vet hvordan jeg kan løse dette problemet?

Jeg trodde på han siden han hadde 100% positiv feedback og status som powerseller, ventet 8 uker og kontaktet han, da sa han at han ikke hadde fått varen enda og da sir jeg ifra at jeg vil ha pengene tilbake siden jeg ikke får noe vare.
Selger godtar det, men jeg får aldri noe penger tilbake fra han, får istedenfor en melding fra han der han sir at han allerede har overført pengene til meg, men har ikke fått noe enda den dag i dag.
Kontaktet Ebay og dem forteller meg at det er for sent å opprette en sak siden det er over 45 dager siden overføringen, det samme sa paypal da jeg kontaktet dem.
Ebay ga meg link til Internet Crime Complaint Center og politiet i usa, har prøvd å ta kontakt med det lokale politiet i Texas da jeg har fått opplysninger om selger fra ebay.
Men får ikke noe svar på emailen jeg sendte til politiet i texas.
Føler meg ganske frustrert og oppgitt

Er det noen her som har opplevd lignende før eller vet hvordan jeg kan løse dette problemet?
Toyota MR2 SW20 93mod svart
Toyota MR2 SW20 Turbo 93mod hvit
x:BMW 320d e92 M-Sport 07mod (solgt)
x:Toyota MR2 SW20 93mod rød (solgt)
Toyota MR2 SW20 Turbo 93mod hvit
x:BMW 320d e92 M-Sport 07mod (solgt)
x:Toyota MR2 SW20 93mod rød (solgt)