TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• F1 ORGINAL deler selges

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #341873  av Fred

Surfa litt istad, TTE.de selger autentiske toyota f1 parts.

Totalt unødvendig og ikke brukbart til noe vettug sikkert, men hadde vært tøfft med en spoiler på hylla!

http://www.tte.de/downloads/f1parts/Lis ... 150909.pdf
 #341886  av sleeper

hm.. var jo egentlig VELDIG billig!..

Hvis du vil så kan du ha karbon bremser for 1100euro.. det er jo under 10k for et komplett sett med f1 karbon bremser.. (9.7kg for begge bremsene.. vet ikek helt størelsen på dette men er det ok størelse så må jo dette være kule deler og ha på bane bilen sin... :D
 #341887  av Fred

Bil på gata med bremser som ikke virker før de er bortimot rødglødende er sikkert VELDIG praktisk! :lol:
 #341890  av sleeper

Fred skrev:Bil på gata med bremser som ikke virker før de er bortimot rødglødende er sikkert VELDIG praktisk! :lol:

tja, som jeg skreiv så tenkte jeg mest på en bane bil jeg da.. de funker nok ok selv om de ikke gløder...
 #341895  av Fred

Jada, så hva du skrev, og kommenterte med et smil!
Tenker nok disse bremsene er bedre enn det meste annet selv i kald tilstand, men desto mer sinnsyke hvis en skulle klare å få opp arbeidstemperatur i dem!

Men en annen sak, det eneste som kan være brukanes av de delene der er kanskje f1 speila?... Riktig bil med ekte f1 speil kunne jo vært litt kult da!
 #341901  av ArildM

Må jo være noen rånere som kjøper opp et par sånne eksosstusser?

Ellers så er det jo nesten nok deler til å bygge sin egen komplette F1 bil?