TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Navn pÃ¥ bilen ?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #43304  av Hobbes

Ser at noen her har navn på bilen(e) sin(e).

Mine heter :

Toyota Mr2 : Siri
Mini Cooper: Beth

Noen flere?

#43311  av Morten

Lillegul :wink:

#43312  av spkstrp

Min ble døpt av mamma og kalles "vidunderet" .... ;)

#43318  av memo

"the black lady" er min.. forkortet "the lady" og "ladyen" :)

rart det, men pikenavn på biler..hehe

#43323  av spkstrp

hehe, det med pike / gutte navn kommer vell ann på bilen :)

#43335  av angrykid

Fram til nå har'n bare blitt kalt mister to'en. Men hadde jeg hatt turbo, så skulle jeg kalt den for tubby :)

#43347  av Kjelliken

:? vel jeg har jo en carlos saintz ed og det hender den blir kalt carlosen men det er jo ett guttenavn.
Litt motsigen mot alle de andre pikenavnene her..lol
men også kalt gullet :wink:
 #43386  av erling

Hobbes skrev:Ser at noen her har navn på bilen(e) sin(e).

Mine heter :

Toyota Mr2 : Siri
Mini Cooper: Beth

Noen flere?
Mulig jeg ikke er autofil nok, men er ikke det litt gaylord? :P:P

Har ikke navn på den. Kaller den av og til driten, men det er bare fordi den liker når jeg snakker skittent til den. 8)

#43388  av Phantom3D

kalte min gamle blck bimmah for natalia..(Noen kalte den fatima :p) Har ikke navn på MR2en ennå
 #43402  av spkstrp

erling skrev:

Har ikke navn på den. Kaller den av og til driten, men det er bare fordi den liker når jeg snakker skittent til den. 8)
LOL :D

#43409  av chris

Om det er gutte eller jentebil kommer vel an på hvor mange høl (eksoshøl) bilen har. MR2 har to høl, ett på hver side, ergo jente ;) :D

Selv har jeg ikke navn på bilen min.. noen som har forslag eller? :)

#43416  av spkstrp

chris skrev:Om det er gutte eller jentebil kommer vel an på hvor mange høl (eksoshøl) bilen har. MR2 har to høl, ett på hver side, ergo jente ;) :D
Hehe! er det standard med eksosrør på hver side på mk2? Min har to høl ved siden av hverandre så den er vell mer jente den da :mrgreen:

#43418  av chris

spkstrp skrev:
chris skrev:Om det er gutte eller jentebil kommer vel an på hvor mange høl (eksoshøl) bilen har. MR2 har to høl, ett på hver side, ergo jente ;) :D
Hehe! er det standard med eksosrør på hver side på mk2? Min har to høl ved siden av hverandre så den er vell mer jente den da :mrgreen:
Standard med ett på hver side, på mr2 mk1 og mk2 ja. to høl ved siden av hverandre er jente ja, så lenge at det er originalt. gutt som blir til jente er ikke bra :mrgreen:

#43420  av Alexander G

noen som har forslag eller?
Hva med baijsklumpen?

#43422  av chris

Alexander G skrev:
noen som har forslag eller?
Hva med baijsklumpen?
baijsklumpen?