TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• R-dekk, endelig!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #43451  av mk1 black limited

Bilde
Bilde

Yokohama A-032R i originaldim. 185/60/14

Rudskogen, here I come! :twisted:

#43455  av spkstrp

sjelden man ser 14" dekk som lyser opp hverdagen :)

#43461  av jan-erik

Synd de ikke lages i min dimensjon, eller så skulle jeg hatt noen slike. Du trenger ikke noen Elise du Jørn når MR2-en får sånne lisser :-)

Du blir ikke lett å tukte på banekjøring nå som du "jukser" med R-dekk :wink: R-dekk er vel det man kan kalle lovlig doping av bilen.

#43466  av Speeder

Hva er prisen på noe sånt? Gjerne i 15" som du veet jeg har ett sett til overs av :wink:

#43468  av mk1 black limited

jan-erik skrev:Synd de ikke lages i min dimensjon, eller så skulle jeg hatt noen slike. Du trenger ikke noen Elise du Jørn når MR2-en får sånne lisser :-) Du blir ikke lett å tukte på banekjøring nå som du "jukser" med R-dekk :wink: R-dekk er vel det man kan kalle lovlig doping av bilen.
Må jo finne på no'...:-)

#43469  av mk1 black limited

Speeder skrev:Hva er prisen på noe sånt? Gjerne i 15" som du veet jeg har ett sett til overs av :wink:
Ga 1080. pr dekk hos Pole Position på Rasta i Lørenskog, de har bra priser på R-dekk. 15" koster vel noe mer.

#43473  av Speeder

oi, det var jo ikke ille... kan vel ikke være så mye mere for 15" heller? Men får vente å se til etter fredagen, om jeg blir bitt av basillen :P
Regner med det er mye å hente med slike dekk, kontra 17" vanlige?

#43651  av Gossi

jan-erik skrev:Synd de ikke lages i min dimensjon, eller så skulle jeg hatt noen slike. Du trenger ikke noen Elise du Jørn når MR2-en får sånne lisser :-)

Du blir ikke lett å tukte på banekjøring nå som du "jukser" med R-dekk :wink: R-dekk er vel det man kan kalle lovlig doping av bilen.
:D

#43725  av mk1 black limited

Speeder skrev:Regner med det er mye å hente med slike dekk, kontra 17" vanlige?
2 sek. pr. runde på Rudskogen sies det...:-D