TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VERDENS STYGGESTE mr2!!!!!!!! (advarsel sterke bilder)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #344213  av magnesmurf

Her får du tak i verdens styggeste stylingkit til mr2! Det overgår alt jeg har sett før! For de som synes ferrari replica kit er tragisk, sjekk ut linken og ta til tårer...

http://www.themotorreport.com.au/20955/ ... oyota-mr2/

For de om ikke gidder å sjekke linken må jeg vel legge opp bildene, til skrekk og advarsel.

Får inderlig håpe at en eller annen mr2 entusiast har tatt livet av fyren som laget dette kittet!
Vedlegg
verdens styggeste mr2.jpg
verdens styggeste mr2.jpg (55.47 kiB) Vist 8248 ganger
verdens styggeste mr2..jpg
verdens styggeste mr2..jpg (52.55 kiB) Vist 8248 ganger
verdens styggeste mr2-.jpg
verdens styggeste mr2-.jpg (54.1 kiB) Vist 8248 ganger
 #344264  av ke25-toyoglide

pisser nok i motvind detta, men syntes bilen var flott fra siden og bakfra, :D fronten var too much. :shock:
Vel å merke uten at de har tatt utgangspunktet i MR2, bare som en hvilken som helst bil.
Det må være flere som mener det samme, men ikkje tør å si noe, siden det er opplest at den var stygg.
 #344275  av ArildM

Jo, med noen fine American Racing felger, og en helt annen front kunne det kanskje ha sett bra ut.
Men har aldri vært noen fan av slike ombygginger jeg...
 #344291  av magnesmurf

inzane2012 skrev:jævlig fin kommentar på den linken da ;)
Ride Cars will sell you a full set of fibreglass bodypanels to re-body your MR2 into something that vaguely resembles a Mustang fastback.

Burde stått "vaguely resembles a melted Mustang fastback" :lol:
Kittet er jo en fornærmesle mot både en mustang og mot mr2en.
 #344442  av bjornalf

synes faktisk denne var stilig... hadde heller hatt denne en en widebody mr2 det må være noe av det styggeste som finns.. fjerne alle linjene fra en bil.. å lage en firkantet boks alla volvo 240 :)
 #344464  av Roye

celicat23 skrev:Fra b-stolpen og bakover, minus vingen, scoopene, den grusomme vingen og baklysa så var det litt interessant. Kunne blitt bra og kombinere det med en annen front. Fronten som er nå er helt for jævelig.
Jeg synes også den ikke ser så ille ut fra B-stolpen. Fjernet noen linjer på siden og gjort om fronten så hadde den blitt kul.
 #344482  av Sven

Roye skrev:
celicat23 skrev:Fra b-stolpen og bakover, minus vingen, scoopene, den grusomme vingen og baklysa så var det litt interessant. Kunne blitt bra og kombinere det med en annen front. Fronten som er nå er helt for jævelig.
Jeg synes også den ikke ser så ille ut fra B-stolpen. Fjernet noen linjer på siden og gjort om fronten så hadde den blitt kul.
Enig i dere der, men kun hvis man glemmer at det er en MR2