Tenkte jeg skulle sjekke interessen for salg av min MR2 mk2 turbo. Den er en 92 modell og er orginal og ble importert av meg fra USA. Kjørt 2 vintere i Norge. Bilen er i grei stand men er litt småplukk. Den vil ikke holde på ladinga av batteriet blandt annet, så om den står lenge blir det tømt. Frontfangeren har en del riper. Den er så og si orginal og det nesten kun bytte av slitedeler og gjort vedlikehold på den. Har byttet vannpumpe og regreim mens jeg har hatt den. Følger med tre sett med dekk til den og den har ett greit pioneer anlegg med en 8" bass bak passasjersetet.
Dette ble kanskje litt vel muntelig, men om du er intr. så ta kontakt på 46623647. Den selges billigere ved en hurtig avgjørelse da jeg er student og ikke har penger til å ha bil lengre. Bilder skaffes ved interesse.
Dette ble kanskje litt vel muntelig, men om du er intr. så ta kontakt på 46623647. Den selges billigere ved en hurtig avgjørelse da jeg er student og ikke har penger til å ha bil lengre. Bilder skaffes ved interesse.
MR2 92 turbo