TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen med peil pÃ¥ mobil/abonnement her?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #346527  av lasse

Driver og kikker etter en ny mobil da batteriet på den jeg har nå er mer eller mindre ferdig...
Er på utkikk etter en mobil med et litt over middels kamera som det går an å ta ålreite bilder med, da er vel sony ericsson veien å gå?
Driver å lurer på å bytte abbonement også, har netcom ucan2 i dag og får regninger på rundt 450-600 i mnd (129 i mnd pris), noen som har noe å anbefale?
 #346549  av ArildM

Har ludo mobil selv, billig og greit.
Amobil.no har mye gode tester, sjekk prisguide eller de testene der for å finne noe som passer deg :)
Vurderer HTC Hero selv etter hvert, men blir aldri helt fortrolig med en svær telefon med kun touchskjerm.
 #346552  av James

har også Ludomobil! uten tvil de jeg har vert mest fornøyd med :) får dogg ikke noe billig mobil om du velger Ludo, men vil garantert raskt spare det inn med å velge et billigt abonnement :wink: ligger nå på 250ca. fastpris i mnd. da jeg før lå lett opp i 5-600kr med Onecall og Tele2 champion...
 #346622  av angrykid

Jeg ville også valgt ludo, men styr unna htc hero, da kameraet på den suger i alt annet enn dagslys. Jeg har den telefonen selv, og jeg elsker den.. Det er definitivt den BESTE telefonen jeg noen sinne har satt mine fingre i.. Men jeg har ikke bruk for kamera på mobilen, så om du har det, så vil jeg faktisk anbefale en av W serien til SE, eller faktisk N-serien til Nokia. Den er også høvelig bra, men kjøp en som er litt opp i pris, da får du mye mer for pengene. Det er i allefall min mening.

Det er forresten ingen grunn til å kjøpe telefon med abonnement, om du har råd til en litt stor enkeltinvestering, for du vil i det lange løp tape penger på å kjøpe en "billig" telefon med ett dyrt abonnement.. Min anbefaling, og erfaring, tilsier at skaff deg det absolutt billigste abonnementet som du kan framskaffe fra uansett operatør, og kjøp telefonen på internett. :)
 #347134  av chris

Jeg er kanskje sær, men Ludo kommer jeg aldri til å velge.. for det første er det verdens mest teite navn, for det andre har jeg den holdning at "ikke faen om jeg skal sponse han vollvik fyren så han kan fortsette å gamble" :P

:D
 #347136  av hmsilset

chris skrev:Jeg er kanskje sær, men Ludo kommer jeg aldri til å velge.. for det første er det verdens mest teite navn, for det andre har jeg den holdning at "ikke faen om jeg skal sponse han vollvik fyren så han kan fortsette å gamble" :P

:D
Utrolig teit navn ja :D Valgte Ludo fordi jeg.Første regninga kom på 30 kr, så da får det hete hva det vil :D