TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MK4 Frontfanger

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #346537  av Toffern

Noen som kan fortelle meg hvordan den er festet, enten så er jeg drita dum, eller så er det no annet :P
For av får jeg den hvertfall ikke, må vell ikke ta av lyktene?
 #346553  av 2fast4u

Du behøver ikke å ta av hovedlykter, men er dem allerede av så er det enklere å se festene mot skjerm.
Men hvis jeg husker riktig så er det 5 klips under gummilist øverst på fanger under panser, 6 klips på svart plastlist i midtre luftinntak nedre del og 5 klipsfester i øvre list i samme åpning, 2 muttre på festeskinne øverst på støtfangervinger mot skjerm, disse kommer du til ved å løsne disse 4 fremste skruene på plastinnerskjerm og bende dem litt til siden.. Så er det vel noen skruer under mot bunnplate, så skal fanger være løs.

:wink:
 #346584  av Toffern

Takk for svar!
Ekke rart ikke jeg fikk den av, når jeg bare har tatt av halvparten av skruene :D
Får ta en tur ned i verkstedet og ordne det etterpå da :D
 #346599  av MrControl

Er ett helvete å ta av frontfangeren hvis en ikke har gjort det før. Er jo festet overalt:)

Er 2-3 skruer på hver side av skjermen, 5 stk under skiltet, ett par over skiltet.. og sikkert ett par jeg har glemt i farten.

Lyktene tar du fort ut, og er greit å ha ute.
 #347036  av Toffern

Ta av lyktene vill jeg anbefale alle som skal ta av fangern hvertfall, er jo ett hel.... og komma til de muttera som sitter bak lykta!
Men hva er vitsen med så jævlig mye skruer a? Må jo bare være døvekt :P