TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: 86 mr2 opdatert med bilder

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #346887  av Kennethb

Skal nå selge mr2'n min.

Bilen er i daglig bruk og skal på eu kontroll denne måneden.
Det jeg vet må gjøres før eu kontroll er:
bytte skiver og klosser forran. (litt kast i skivene)
høyre bærekule bak.
dynamo? den driver å tuller litt med lading.
fikse kaldstart ventil da den ruser opp motor til 3500-4000RPM (denne har jeg blendet, og holder istedet litt på gassen før jeg begynner å kjøre)
hopper ut av 4. gir innimellom.
Bilen er ikke pen i lakken, men jeg har våtslipt bilen og polert den opp, og dette hjalp betraktlig. (bilen er rød)

Ellers er det nyyoverhalt motor. (byttet alt av lager og pakninger) gått ca 15.000km etter overhaling.
Honet, byttet stempelringer.
Nye rådelager og veivlager.
Kokt, rengjort topp, planslipt 0,30mm samt byttet ventiltetninger.
ny vannpumpe, oljepumpe, regreim.
overhalt starter for halvannet år siden.
2,5" eksos med 2 lyddempere og 4" carbonpotte.
Byttet hjullager venstre forran, ytre og indre endeledd samt tre bærekuler for halvannet år siden.
Bodykit fra raceonusa.
Pioneer deh-6700mp cd\mp3 spiller
Blaupunkt frontsett.
6,5 rør sub og alpine forsterker.
15" vinterhjul med bra mønster
16" sommerhjul med greit mønster.

Det følger også med noe ekstra deler:
to innsug
topp (ikke komplett, mangler kamer, en ventil, en ventilfjør og en shimbøtte)
et hjullager bak (kjøpt ved en feiltagelse)

Bilen selges for 23.000 ink. årsavgift for 2010
komplett sett med bremser forran fra celica gt4 st205 med 315x32mm skiver, yellowstuff klosser, stålomspunnede bremseslanger og 4 stemplede kalippere samt komplett sett med polyforinger kan medfølge mot tilleg i pris.

Bilder kommer så fort jeg får vasket bilen i opvarmet garage. :)

Kenneth
99386821
kennyb@broadpark.no
Sist redigert av Kennethb den 03 feb 2010 19:05, redigert 1 gang totalt.
 #347017  av Kennethb

Her kommer noen bilder..
Som sagt er den ikke kosmetisk pen, og bodykitet er sparklet til karosseriet, noe jeg synes var veldig dumt når jeg kjøpte bilen, og det vises også på bildene da sparkelen har sprekt opp forran og bak på den ene siden.. bilen trenger uansett en hellakkering, så da skulle det jo ikke være noe hokuspokus å ordne det i samme slengen.
Originale fangere og sideskjørt følger med da jeg har kjøpt dette for å sette den tilbake i original stand utseende messig, men har aldrig kommet så langt.
Toyota spoileren som skal sitte over bakruten har jeg også, men mangler den listen som skrur den fast.
Vedlegg
IMG_2563.jpg
IMG_2563.jpg (846.94 kiB) Vist 1179 ganger
IMG_2566.jpg
IMG_2566.jpg (893.21 kiB) Vist 1179 ganger
IMG_2576.jpg
IMG_2576.jpg (807.19 kiB) Vist 1179 ganger
IMG_2579.jpg
IMG_2579.jpg (828.33 kiB) Vist 1179 ganger
IMG_2598.jpg
IMG_2598.jpg (705.45 kiB) Vist 1179 ganger
 #347583  av ure

He he... er jo første MR2en min jo...Men da var den hvit og fiiiin. Artig at den lever ennå :lol: Beklager OT.
 #347642  av proson

ure skrev:He he... er jo første MR2en min jo...Men da var den hvit og fiiiin. Artig at den lever ennå :lol: Beklager OT.
Denne var min også en gang i tiden! Da jeg kjøpte den var den stygg og lakkert med blå bengalakk, ikke bra! Byttet den mot en Golf 3.
 #347844  av Kennethb

ser ut som denne har hatt noen eiere.. he he..

Nå reiser jeg snart på ferie til thailand, så blir den ikke solgt til da, så blir den eu godkjent, og muligens byttet tilbake til originale fangere og skjørter, samt hellakkering, og montere st 205 bremsene. :)
Da burde bilen begynne å bli bra igjenn.. har kostet på den ca 30k allerede, så hvorfor ikke litt til før jeg selger den.. :P
 #359830  av Kennethb

opp..

Denne er til salg igjenn..

St205 bremser er montert og funker veldig bra..
Har byttet fanger forran til opel vectra a. som minner mye om denne, men ikke helt lik.
Mangler litt tilpassing langs skjermene forran, men ser ellers bra ut. http://www.mr2mk1club.com/Carltonfront.html

Bilen er ikke eu godkjent. Blåst topppakning.

Må bytte bærekule og hjullager høyre bak, frontrute og topp pakning som jeg vet om.
Skilter blir levert inn på mandag 21.06
Ã…pen for bud..
 #360104  av JK86

hva er skam bud a? og hvor holder du til? hvis den er til salgs enda så send en pm a