TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem er vakrest i landet her...:-D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#43908  av cameleon

Å du fytti hælvette :D Sjekk bredden på de dekka der da. Uansett om italienere lager dårlig motorer, så er det INGEN bil i verden som er råere en lamborghini diablo. og vil heller ikke bli prousert noen med fetere utsenede

Mr2'en din var kjempetøff den også da :wink:

Husker mitt første møte med diablo i usa. stod å glana på den i over en time :mrgreen:

#43914  av Erlend

Vill(e) bil(er) :D Når vi først er inne på området Toyota og Lambo, så en video i går med en trimma Supra fra California som racer en Murcielago. Hvis jeg hadde sett noe slikt i Norge tror jeg at jeg hadde blitt blind på flekken :lol:

#43925  av jan-erik

Ang. dekk bredden på Diabloen: 335/35x17" bak 8)

Ikke for å si noe stygt om MR2-en din Jørn, men med litt grisekjøring med den Diabloen så går det vel bakdekk til prisen av en MK1 hver sesong :lol:

Fikk forresten delt ut alle lappene for Vårmønstringa i løpet av kvelden. Kona og jeg var bare en snartur oppom Frognerseteren før vi dro til Dolly i Sandvika og tok en pizza i stedet. Stoppet en ikke mange år gammel TVR Tuscan? i gata der og delte ut en flyers (fy steike det var låt i den TVR-en).

Igjen vil jeg anbefale alle i nærheten av Oslo og møte opp på Øvrevoll til Norsk Sportsvogn klubb sin Vårmønstring på søndag. Lite tips for publikum, stå ved inngangen i nord fra rundt kl. 9.00, da får du også med deg at bilene kommer. Er mye mye råere å høre de enn bare å se.

#43991  av cameleon

jan-erik skrev:Ang. dekk bredden på Diabloen: 335/35x17" bak 8)
Ã… herre jemini. kan jo ha en hel familie oppi de der og bruke de som minibasseng :D

#44024  av spkstrp

morro å se hvor "liten" den "store" lamboen egentlig er når man putter en mk1 vedsiden :)

#44044  av MRQuoc

spkstrp skrev:morro å se hvor "liten" den "store" lamboen egentlig er når man putter en mk1 vedsiden :)
så det du sier er at det fysisk er plass til tosifret rekkemotor der ja .. la merke til det jeg også .. hva med å be Amund , ha dette som neste prosjekt ?

#44049  av spkstrp

MRQ skrev:
spkstrp skrev:morro å se hvor "liten" den "store" lamboen egentlig er når man putter en mk1 vedsiden :)
så det du sier er at det fysisk er plass til tosifret rekkemotor der ja .. la merke til det jeg også .. hva med å be Amund , ha dette som neste prosjekt ?
Hehe! God ide :mrgreen:

#44112  av Amund

MRQ skrev:
tja, v8'er er jo gjort.. så v12'er hadde kanskje ikke vert så dumt.. :roll:

#44127  av erling

MRQ skrev:så det du sier er at det fysisk er plass til tosifret rekkemotor der ja ..
Rekke 12?? Det kunne vel blitt litt "jobbit". :wink:

#44140  av MRQuoc

ja ja ja! trøtt mann! jeg mente da V12 , og prøvde ja! med min trøtte! hode ! å beskrive det annerledes! det er ikke enkelt!

:!: :mrgreen:

#44149  av CrazyKnight

Jeg kjørte en gang en Maserati 3200, men to rekke-seksere montert på LANGS, ergo et j***ig langt panser. Men også en sinnsykt morsom bil. Tror den hadde et sted mellom 400 og 500 HK. "As-grymt"!!! :D

CK

#44180  av funkes

CrazyKnight skrev:Jeg kjørte en gang en Maserati 3200, men to rekke-seksere montert på LANGS, ergo et j***ig langt panser. Men også en sinnsykt morsom bil. Tror den hadde et sted mellom 400 og 500 HK. "As-grymt"!!! :D

CK
Hmm...3200 (GT iallfall) har vel V8 twinturbo?

#44209  av chris

erling skrev:
MRQ skrev:så det du sier er at det fysisk er plass til tosifret rekkemotor der ja ..
Rekke 12?? Det kunne vel blitt litt "jobbit". :wink:
Tror egentlig V12 også blir det :D

#44244  av CrazyKnight

funkes skrev:
Hmm...3200 (GT iallfall) har vel V8 twinturbo?
Mulig det er originalt på den. Men på denne var det i allefall to seksere etter hverandre. Kan også tenkes den het noe annet enn 3200. Trodde det var den, men er ikke 100% sikker. Men helt rått var det uansett!! He he...

CK