MR2 mk1 '87 (godt modifisert...
) - '07 Lotus Exige S (også godt modifisert!) - '98 Subaru Forester S-Turbo og '14 Yaris Hybrid bruksbiler - registerfører MR2-registeret Norsk Sportsvogn Klubb - min hjemmeside: http://www.innset.no

spkstrp skrev:morro å se hvor "liten" den "store" lamboen egentlig er når man putter en mk1 vedsidenså det du sier er at det fysisk er plass til tosifret rekkemotor der ja .. la merke til det jeg også .. hva med å be Amund , ha dette som neste prosjekt ?
MRQ skrev:Hehe! God idespkstrp skrev:morro å se hvor "liten" den "store" lamboen egentlig er når man putter en mk1 vedsidenså det du sier er at det fysisk er plass til tosifret rekkemotor der ja .. la merke til det jeg også .. hva med å be Amund , ha dette som neste prosjekt ?
MRQ skrev:tja, v8'er er jo gjort.. så v12'er hadde kanskje ikke vert så dumt..spkstrp skrev:morro å se hvor "liten" den "store" lamboen egentlig er når man putter en mk1 vedsidenså det du sier er at det fysisk er plass til tosifret rekkemotor der ja .. la merke til det jeg også .. hva med å be Amund , ha dette som neste prosjekt ?
MRQ skrev:så det du sier er at det fysisk er plass til tosifret rekkemotor der ja ..Rekke 12?? Det kunne vel blitt litt "jobbit".
CrazyKnight skrev:Jeg kjørte en gang en Maserati 3200, men to rekke-seksere montert på LANGS, ergo et j***ig langt panser. Men også en sinnsykt morsom bil. Tror den hadde et sted mellom 400 og 500 HK. "As-grymt"!!!Hmm...3200 (GT iallfall) har vel V8 twinturbo?![]()
CK
erling skrev:Tror egentlig V12 også blir detMRQ skrev:så det du sier er at det fysisk er plass til tosifret rekkemotor der ja ..Rekke 12?? Det kunne vel blitt litt "jobbit".
funkes skrev:Mulig det er originalt på den. Men på denne var det i allefall to seksere etter hverandre. Kan også tenkes den het noe annet enn 3200. Trodde det var den, men er ikke 100% sikker. Men helt rått var det uansett!! He he...
Hmm...3200 (GT iallfall) har vel V8 twinturbo?