Endelig fått meg ny bruksbil og er storfornøyd med den. Men jeg fikk ikke hatt den i mer enn 5 dager før det gikk ille.. På vei hjem fra jobb i dag smalt det. Det var kødannelse og jeg måtte derfor stoppe helt opp og vente på at køen skulle begynne å røre seg igjen. Stod vel stille i 10-15 sekunder før det plutselig smeller kraftig.. Da ble jeg påkjørt av en varebil.. Peppes Pizza for å være nøyaktig. Vedkommende hadde det tydelig fryktelig travelt med å få levert en pizza...
Syntes nesten litt synd på stakkaren som bestilte pizzaen også. For det første fikk han sikkert kald pizza, og for det andre så var sikkert alt fyllet forsvunnet over kanten av deigen også. :p
Men men.. Dette går jo på forsikringen til peppes pizza. Men uansett kjipt, siden jeg nå må ha bilen på verksted og få taksert skader, ordne med papirarbeid og styr og stell.
begynner snart å lure på om det hviler en forbannelse over meg når det gjelder bil...
Syntes nesten litt synd på stakkaren som bestilte pizzaen også. For det første fikk han sikkert kald pizza, og for det andre så var sikkert alt fyllet forsvunnet over kanten av deigen også. :p
Men men.. Dette går jo på forsikringen til peppes pizza. Men uansett kjipt, siden jeg nå må ha bilen på verksted og få taksert skader, ordne med papirarbeid og styr og stell.
begynner snart å lure på om det hviler en forbannelse over meg når det gjelder bil...
- MR2 TURBO -