TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bodykit til MK3

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #347732  av Supra MKIII up north

Hallais igjen!

Noe som veit om ett bra "bodykit" til en Supra MK3?? Ikke sånn overdimensjonert europris-kit, men et OK kit som ser bra ut? evt. kun sideskjørt??

Nån kjente fabrikanta / butikka?? Nån som lage dissan hær på forumet??
 #347947  av Supra MKIII up north

Hei.

Har bestemt meg for å bestille fra Andys, men de skulle ha 480$ for å frakte det til Norge.

Spurte hvor stor pakken var, siden jeg var tenkt å kalkulere frakt med JetCarrier, men han sa bare "en stor boks med alt (front og bakfanger +sideskjørt) i samme eske!
Hvor stor tror dere denne forbanna eska kan være?? Hvilke mål skal jeg sette inn i kalkulatoren til JetCarrier for å beregne frakt? 2x1x1 meter? er det for lite? for stort?

Noen som har peeeeiling på hvor stort dette kan være, evt. om 480$ er en ok pris for frakt av så stor pakke fra USA til Norge???

HeEEEEELP!! :mrgreen:
 #347988  av Mr_Storbrua

jeg kjøpte en fanger der borte til camry'n jeg hadde.. Den kom levert på døra for ca 6K NOK.. Da med jet carrier og flyfrakt.. Fangeren kosta 140$ på den tiden, å det tilsvarte vel rundt 700 NOK om jeg ikke husker feil..

Grunnen til den dyra frakta var fordi eska var stor, å blei regna 200kg i volum.. eller åssen det var.. fangeren veide 20 elns.. så gikk på litt av en smell der ja..
 #347992  av Supra MKIII up north

Damn, det var jo sinnsykt til frakt da!!!

Men man kan jo velge sjøfrakt da.
Men høres ut som Andy's ikke har så dyr frakt da alikevell =)

Hva syns dere om dette bodykit'e da?
http://www.andysautosport.com/toyota/19 ... 32879.html

Syns det var nice, bra pris var det også!! Tom. vingen bake var ikke FOR stor spør du meg.. men den følger ikke med i pakken da..
 #347993  av mr2storbrua

Jeg måtte betale 775 USD i frakt for skjørta og bakfanger min, da ble den bare levert på Kjevik flyplass. Kunne enten hente den der selv, eller betale et norsk selskap for å få sendt den helt hjem.

Et annet alternativ som MVP kom opp med, var å få den sendt helt hjem for 1226.25 USD.

Så du har fått ganske billig frakt :wink: Er snakk om en stor pakke i volum...
 #347997  av Mr_Storbrua

Syns kitet var kult jeg. De lyktene som var på den, er det noe uoriginale greier eller? syns de var kule..

Hadde blitt ganske mye billigere for min del å ta båtfrakt, men trengte fangeren fort, å regna feil på frakta..

Tok jo uendelig lang tid for min del å få fangeren allikavel, så kunne like gjerne brukt båtfrakt. Vet ikke hva som gikk galt men.

Men sysn hvertfall det kitet var bra..
 #348002  av Supra MKIII up north

Hvordan lykter sikter du til? Er jo blanke blinkers framme..

Ellers så kan man få kjøpt runde tåkelys med blått glass som passer perfekt til frontfangeren.. kostet vel 70$ elr noe sånt..
 #348009  av Andreazz

Supra MKIII up north skrev:Damn, det var jo sinnsykt til frakt da!!!

Men man kan jo velge sjøfrakt da.
Men høres ut som Andy's ikke har så dyr frakt da alikevell =)

Hva syns dere om dette bodykit'e da?
http://www.andysautosport.com/toyota/19 ... 32879.html

Syns det var nice, bra pris var det også!! Tom. vingen bake var ikke FOR stor spør du meg.. men den følger ikke med i pakken da..

Jeg hadde skjemtes om jeg hadde satt på plastikk dritten der på en klassisk pen sportsbil, med så fin linjeføring som Supraen har...
 #348017  av Mr_Storbrua

Jeg tenkte på baklyktene..