TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pris pÃ¥ frakt fra USA

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #347735  av CelicaGT

Har nettopp blitt trekt for 2 bremseskiver hos mvp motorsports. Frakten kom på 428$ Dette tilsvarer litt over 2500,- Synest dette var mykje for 2 bremseskiver. Frakten er nesten dobbelt så dyr som delene. Kan dette stemme?
 #347738  av mr2storbrua

Mvp er relativt dyre på frakt dersom du kjøper billige deler. Tror minimum du betaler i frakt er rundt $150. Men syns din pris var i overkant mye bare for et par bremseskiver. Skal jo ikke bli store pakka det... Men det står jo når du skal betale hva du må betale i frakt. Når jeg har handla derfra har jeg alltid tatt det via mail. Første gangen jeg skulle bestille spurte jeg om det var mulig å få billigere frakt (tror jeg handla deler for rundt $100 da), og tror han fikk den ned noen få dollar. Det var fortsatt dyrt, men poenger mitt er at det kan være frakta hadde blitt billigere dersom du hadde sendt mail. Tror kanskje de undersøker mer angående frakt da...
 #347745  av celicat23

Frakt fra usa er dyrt. Ei pakke med 2 bukser og ei skjorte kommer på rundt 60 dollar, så noen tunge bremseskiver må du nesten regne med å betale litt for. Skal du ha "billig" frakt så får du ta det med sjøfrakt og smøre deg med tolmodighet.
 #347748  av Audun F

Eller så er Bongo ganske greit, betalte vel 800 dollar for hele frakta forrige gang og det var 4 bremseskiver, clutch og svinghjul, ny veiv + masse ekstra... Ca. 100kg, fikk det etter 3 dager med DHL. Syntes ikke det var så gæli :D