TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• dama sier jeg er harry som kjører supra

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #348168  av Daniel HS

Det der er jo det som gjør at vi bilfolk blir kalt råharry! Fytti h****e for en bil :P
 #348170  av hmsilset

Rå Volvo :D Men å kjøre Supra er ikke harry da.De har jo 4 seter, og mer enn 2 seter er familiebil :wink: Drømmefamiliebil da.
 #348175  av FireWalk

Må bare ta av meg hatten for den der altså. Målet var tydeligvis å g jøre den harry, og der har eieren lykkes så til de grader også!

Kan ikke is noe annet enn... For en bil! Blir nesten Mållløs!.. Hadde sikkert kjørt i grøfta om jeg hadde møtt på den der. Blir som når man ser ei vanvittig fin dame det er vanskelig å ta øynene fra, men i dette tilfellet fordi den er så stygg at man ikke klarer å la være å stirre.. :mrgreen:
 #348186  av Daniel HS

Eller som jeg pleier å si, er som en bilulykke, du vet at det du ser på er vondt og kvalmende å se på, men du bare må! Hehe...
 #348191  av toyotapsycho

vel ikke spesielt kul bil, men for å være helt ærlig synes jeg ikke denne skilte seg spesielt ut.. bilen er jo så stygg i utgangspunktet...men når det kommer en bmw med japsevinge og neon,, da blir jeg provosert :lol: er dette så mye bedre? :http://www.home.no/kjetbjor/Bilder%20fr ... ts%202.jpg

mulig jeg kommer fra en plass der de kjører rundt i mye rart :D
 #348199  av Daniel HS

toyotapsycho skrev:vel ikke spesielt kul bil, men for å være helt ærlig synes jeg ikke denne skilte seg spesielt ut.. bilen er jo så stygg i utgangspunktet...men når det kommer en bmw med japsevinge og neon,, da blir jeg provosert :lol: er dette så mye bedre? :http://www.home.no/kjetbjor/Bilder%20fr ... ts%202.jpg

mulig jeg kommer fra en plass der de kjører rundt i mye rart :D

Den ser i det minste gjennomført ut, og lagt litt sjel i det... :P