TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Felger til T18 GT4, hjelp !!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #348835  av sleeper

innpress og boltsirkel passer.. men kan ikke garantere at 8-18 passer.
 #348843  av Andrepedersen

sleeper skrev:innpress og boltsirkel passer.. men kan ikke garantere at 8-18 passer.
Hmmm, må til å måle jeg da ;)
 #348845  av Bauf2k

pene felger.. lurer på å skaffe noen slike til min CS. men spørs om de passer bra til en rød bil. Er det en rød bil du har?
 #348851  av ErikG

Kjørte 8,5x18 med 35 i innpress. Gikk fint det. Med 225/35-a8 dekk rundt hele. Skrubba så vidt borti på innsiden foran ved maks sving.
 #348862  av celica_st185

Har kjørt med et35 8x18 felger med 25mm spacer bak i flere år. Har hatt på 225\35 dekk og ganke mye senk uten at det har vært problem :)
 #349045  av Andrepedersen

Bauf2k skrev:pene felger.. lurer på å skaffe noen slike til min CS. men spørs om de passer bra til en rød bil. Er det en rød bil du har?

Takker for svar allesammen !!

Ja, bilden er rød. Detta er skrudde felger, så jeg skal skru ut "innfatninga" og lakkere den hvit :) Litt uvanlig, men har trua på at det kan bli veldig tøft ;)
 #349048  av Mr_Storbrua

Andrepedersen skrev:ja, bilden er rød. Detta er skrudde felger, så jeg skal skru ut "innfatninga" og lakkere den hvit :) Litt uvanlig, men har trua på at det kan bli veldig tøft ;)
Vet du sikkert at disse er skrudde? At ikke de bare er fake? Trodde ekte skrudde felger kosta skjorta jeg..
 #349058  av ArildM

+1 på den ja.
Men om de ikke kan deles, så kan du jo lakke det sorte hvitt om du maskerer skikkelig? Kan bli stilig.
 #349060  av Mr_Storbrua

ArildM skrev:+1 på den ja.
Men om de ikke kan deles, så kan du jo lakke det sorte hvitt om du maskerer skikkelig? Kan bli stilig.
Jo, om de er ekte skrudd eller ikke spiller forsåvidt liten rolle.. Er bare snakk om litt mer maskeringsarbeid.

Tror også de felgene kan passe bilen meget bra med hvitt senter.. :)
 #349089  av Andrepedersen

Nei, er ikke 100% sikker da, går bare ut ifra bildet. Men om det fake, så er det bare som sagt litt maskeringsarbeid. Er omtrent bare å maskere vekk kanten. Men, har trua på at det skal bli ganske bra da ! Litt uvanlig me kanfelger med hvitt senter, men ser for meg at det skal bli rått, kansje i gull også ? :P

Takker for svar ! :)
 #349099  av Andrepedersen

Forresten, er det mye forskjell på et 35 og et 38 ? Er et38 på dissa felgene, og ser alle andre har brukt et35 fint, men tror der et 38 passer ?
 #349107  av ArildM

ET38 blir 3mm lengre inn enn ET35