TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bomex leppe til Mr2 SW20

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #349649  av predator

Prøver og finne ut hvilken leppe jeg skal velge til Mr2en.
Valget står mellom Bomex UAD179 - Greddy og Kaminari .

Er det noen som har sett bilder av bomex leppa? Anndet enn bildet på BS-Bildeler.
Prøver og google den, men kommer mest vanlig bomex fanger. :roll:
 #349687  av predator

mr2storbrua skrev:Mulig jeg blander litt nå, men tror Bomex er billigmerke, altså at det krever en del tilpasning...
Sånn som jeg har forstått det, så er Bomex kavlitets styling, på lik linje med Boarder og andre kvalitets stylinger. Men kan hende jeg også tar feil nå... :lol:
Men er redd den blir ganske så lik den jeg har , mtp bakkeklaring. Så blir vel og kjøpe greddy eller kaminari .
 #349750  av predator

Vurderer også en annen leppe som jeg fann på nett.
Ei carbon leppe. Men fikk 2 fraktmuligheter på den.
271USD i frakt til døra, eller 241USD til Oslo havn.
Hvis jeg velger Oslo havn, hvordan fungerer slikt i praksis?
Vil de da kontakte meg, før så og sende den videre? eller står jeg ansvarlig for og få den videre selv?
 #349753  av Audun F

Aner ikke hvilke fraktfirma dette går med eller hvor du bor, men ville uansett betalt de lusne 30 dollarne ekstra for å få det hjem på døra. Tid er penger, og du har vel bedre ting å gjøre enn å knote rundt for å finne hvor delene dine har tatt veien ;)
 #349776  av predator

Var selvf en skrivefeil der.
Skulle vært 471 på døra, og 241 til oslo havn.
Det ble litt større foskjell .. :lol:
 #349787  av mr2storbrua

Når bakfangeren og sideskjørtene mine ankom Kjevik Lufthavn ble jeg ringt opp, og de spurte om de skulle tollklarere varene for meg, og om de skulle ordne med frakt videre til meg. Det er ikke noe problem å få varene fraktet kun til Oslo havn. Frakten videre derfra er mest sannsynlig billigere enn differansen mellom de to prisene du har fått oppgitt også, dersom du ikke skulle ha anledning til å hente selv...
 #349799  av predator

mr2storbrua skrev:Når bakfangeren og sideskjørtene mine ankom Kjevik Lufthavn ble jeg ringt opp, og de spurte om de skulle tollklarere varene for meg, og om de skulle ordne med frakt videre til meg. Det er ikke noe problem å få varene fraktet kun til Oslo havn. Frakten videre derfra er mest sannsynlig billigere enn differansen mellom de to prisene du har fått oppgitt også, dersom du ikke skulle ha anledning til å hente selv...
Kostet det deg masse og få de fraktet videre da?
Synes det høres litt skummelt ut jeg. :lol:
Har ikke anl til og hente leppa i Oslo, da jeg har det ganske så travelt på fridagene.
 #349800  av mr2storbrua

Husker ikke helt hvor mye det var, lurer på om jeg betalte 500 kroner kanskje fra Kristiansand til Arendal. Tror prisen var lik om jeg hadde fått den levert i Åmli som er nesten 5 mil lenger.
 #351598  av magnesmurf

Annet bilde av boomex leppa.
Vedlegg
x boomex type 1.jpg
x boomex type 1.jpg (178.09 kiB) Vist 7863 ganger
 #351696  av predator

Lekker den der ja :D Meget billig på BsBildeler.No for de som ønsker den der. Passform vet jeg ikke noe om, men Boomex skal vel være ganske så bra passform på?
Jeg har bestilt Greddy si leppe jeg. Er vel rett tundt hjørnet nå :mrgreen:
 #352086  av inzane2012

har dem ikke den leppa hos rouge motorsport?
di har vertfall greddy si leppe der, og di garanterer 100% fit på bilen :)
 #353202  av ad92

Jeg har bomex fanger på bilen min, den måtte kappes i 3 deler å sparkles før den kunne settes på bilen :lol: