Heisann, har en mr2 med en 3s-gte 2.gen motor tilsalgs, motor og baktsilling kommer fra en rearcut jeg kjøpte av motorimport i danmark for ca 2år siden. bilen har ikke blitt brukt om vinteren, står fortsatt i garasjen.
Svart bil, med orginalt svart skinn interiør.
Hvite 18 hjul med litt blank kant.
Ikke no rust!
motoren starter ikke. vet ikke hva som er galt, men jeg har desverre ikke tid til å skru på den pga jobb og andre ting som tar mesteparten av tiden min.. er helt nye stempler, ny slipt veiv, nye bære lagre i veiva og nye rådelagre, ny topppakning, ny slipte ventil seter, nye ventil tetninger, alle pakninger osv i og på motor er nytt, fleste slangene i motorrom er samco sport, helt ny orginal turbo (ct26), 3"downpipe, sikkert noe jeg har glemt..
Evt ved interesse kan jeg nåes på tlf 41560372 dette gjelder også bilder.
Jeg er aldri her inne lenger, så ved spørsmål vil det bli lettest via telefon.
Kan sende PM, siden jeg får varsel på mail så vil jeg se det.
Bilen befinner seg i Røyken, ca 15min unna Drammen og Asker og ca 35min unna Oslo
Når det gjelder pris så er jeg åpen for bud!
Svart bil, med orginalt svart skinn interiør.
Hvite 18 hjul med litt blank kant.
Ikke no rust!
motoren starter ikke. vet ikke hva som er galt, men jeg har desverre ikke tid til å skru på den pga jobb og andre ting som tar mesteparten av tiden min.. er helt nye stempler, ny slipt veiv, nye bære lagre i veiva og nye rådelagre, ny topppakning, ny slipte ventil seter, nye ventil tetninger, alle pakninger osv i og på motor er nytt, fleste slangene i motorrom er samco sport, helt ny orginal turbo (ct26), 3"downpipe, sikkert noe jeg har glemt..
Evt ved interesse kan jeg nåes på tlf 41560372 dette gjelder også bilder.
Jeg er aldri her inne lenger, så ved spørsmål vil det bli lettest via telefon.
Kan sende PM, siden jeg får varsel på mail så vil jeg se det.
Bilen befinner seg i Røyken, ca 15min unna Drammen og Asker og ca 35min unna Oslo
Når det gjelder pris så er jeg åpen for bud!